نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه درباره تحولات سوریه با سخنرانی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مسکو آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی که میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، چالش امروز غرب را بازگشت آسیا به مرکز قدرت اقتـصادی و سیاسـی جهان دانست و گفت: نشست مجمع پارلمان‌های آسیایی تاثیر به سزایی در آسـیب‌شناسـی و شناسـایی نقاط قوت و ضعف و ارتقـاء جایگـاه جهـانی آسیا دارد.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
نشست وزیران خارجه کشورهای عربی در جده آغاز شد.
نشست ۳ روزه وزرای خارجه گروه- ۷ از امروز در شهر «کارویزاوا» ژاپن برگزار می‌شود.
نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، پاکستان، روسیه و چین درباره افغانستان با حضور حسین امیرعبداللهیان، سرگئی لاوروف و چین گانگ وزرای خارجه ایران، روسیه و چین و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان آغاز شد.
علی اصغر خاجی، دستیار ویژه وزیر خارجه کشورمان در امور سیاسی ریاست هیات ایرانی در این نشست را برعهده دارد.
خبرگزاری رسمی سوریه از آغاز مذاکرات دوجانبه هیات سوری و ایرانی در روسیه که در حاشیه برگزاری نشست چهارجانبه مسکو برگزار می شود، خبر داد.
نشست روسای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان با حضور هادی بشیریان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چنگدو آغاز شد.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.
نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان دقایقی پیش آغاز شد.
نشست وزرای خارجه گروه - 20 صبح امروز پنج شنبه در «نیو دهلی» پایتخت هند با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وقتی رئیس جدیدی برای کمیته المپیک یک کشور انتخاب می‌شود یک تا ٥ ماه فرصت می‌دهند تا بازدیدی از ساختار IOC داشته باشد.
بیست‌وششمین نشست سالانه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان اکو امروز در شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.
طبق وعده‌های داده شده واریز مرحله نخست ‎سود سهام‌ عدالت از صبح امروز (چهارشنبه) با استفاده از سامانه ‎سجام به حساب ۴۴ میلیون مشمول آغاز شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست‌های تامین زمین استان‌ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
نشست خبری وزیر امور خارجه پیرامون تحولات در حوزه سیاست خارجی آغاز شد.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) ۱۶ نوامبر/ ۲۵ آبان ماه در توییتی اعلام کرد نشست نوامبر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا یک ساعت دیگر آغاز می‌شود.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز نشست بررسی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به ریاست یائیر لاپید خبر داد.
هفته نخست لیگ برتر مردان روز چهارشنبه ششم مهرماه با شش دیدار آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ