دانشگاه و پژ وهشگاه عالی دفاع ملی برای پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در رشته گرایش‌های تحصیلی مصوب وزارت علوم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ فراخوان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی گفت: چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی فردا دوشنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی با سخنرانی وزیر کشور برگزار می‌شود.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
نماینده مجلس با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است، گفت: حضور زنان در دوره‌های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی برای نخستین بار محقق شد.
دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای را صادر کرد و آن را نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی دانست.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایده برگزاری همایش بین‌المللی هندسه نظم جدید جهانی بر اساس بیانات رهبری انقلاب و در پی جنگ اوکراین شکل گرفت.
همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی با حضور جمعی از مسئولان کشور در دانشگاه عالی دفاع ملی آغاز شد.
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: همایش بین المللی هندسه نظم جدید جهانی با حضور محمدباقر قالیباف، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می شود.
به مناسبت بزرگداشت روز معلم و تکریم اساتید و پیش‌کسوتان عرصه تعلیم و تعلم مراسمی با حضور رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در محل این دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تدبیر بود که پیروزی‌های جنگ را مرهون ترکیب مقدس سپاه و ارتش می‌دانست.
همایش «هندسه نظم جدید جهانی» ۲۰ و ۲۱ اردیبشهت ماه در محل دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می‌شود.
آزمون اختصاصی دانشگاه عالی دفاع ملی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ امروز دوشنبه (۲۲ اسفند) برگزار شد.
آزمون کتبی دکتری تخصصی دانشگاه عالی دفاع ملی
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره ۳۲ مدیریت دفاعی و دوره هشتم دکترای حرفه‌ای عالی جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز پنج شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان عالی رتبه ارتش برگزار شد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی پس از حضور در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی، از عوامل این فیلم قدردانی کرد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی انتصاب سردار رادان به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: شهید سلیمانی از ارکان نظم جدید جهانی و قدرت عمیق انقلاب اسلامی در منطقه و تشکیل محور مقاومت در برابر استکبار است.
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام کرد: با توجه به این‌که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت‌های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.
سرلشکر راجش موگه از مقامات عالی رتبه ارتش هند و هیئت همراه خود، از دانشگاه عالی دفاع ملی کشومران بازدید کردند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی کشور مان امنیت ایران و عراق را گره خورده در هم دانست و گفت: همکاری راهبردی میان دو ملت و نیروهای مسلح ایران و عراق ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ