فران تورس امشب جدی‌ترین گزینه ژاوی برای پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
باستان‌شناسانی که در کشور «پرو» مشغول کاوش بودند یک راهرو مُهر و موم‌شده ۳،۰۰۰ساله مشهور به «گذرگاه کرکس» را کشف کرده‌اند که گمان می‌رود به دالان‌هایی منتهی می‌شود که داخل محوطه‌ای قرار دارند که زمانی معبد عظیم تمدن باستانی «چاوین» بوده است.
معبد «اژدها» که به زبان محلی آن را "معبد داش کسن" می‌نامند، تنها معبد بودایی ایران در فاصله ۱۷ کیلومتری سلطانیه (زنجان) و در نزدیکی روستا ویر قرار دارد.
کار بازسازی ورزشگاه برنابئو به فاز پایانی خودش رسیده و معبد رئال که قرار است مدرن‌ترین ورزشگاه اروپا باشد، شکل واقعی به خودش گرفته است.
راهبان معبد با گذراندن تمرینات سخت، توانایی انجام کارهای خارق العاده را کسب می‌کنند. در ویدئوی زیر شکستن چند قطعه سنگ توسط یک راهب را مشاهده می‌کنید.
باشگاه رئال مادرید تصاویری زیبا و جدید از روند نهایی بازسازی ورزشگاه برنابئو منتشر کرد که نشان می دهد دیگر چیزی تا رونمایی رسمی از آن باقی نمانده است.
پروژه نوسازی نوکمپ آغاز شده و تصاویر مربوط به آن به شدت علیه نوستالژی های هواداران فوتبال است.
معبد یا کاخ خورهه بنایی بزرگ و باستانی است که ستون‌های سنگی آن یاد و خاطره تخت جمشید را در ذهن شما زنده می‌کند. این مکان تاریخی در دو دوره باستانی و اسلامی ایران مورد استفاده بوده است. محوطه تاریخی خورهه دارای ۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد که از یک بنای کاخ شامل بخش درونی، اتاق‌های متعدد و محوطه بیرونی تشکیل شده است.
یک انفجار با شدت کم در نیمه شب چهارشنبه در آمریتسار پنجاب در نزدیکی معبد طلایی رخ داد که سومین انفجار در هفته جاری بود.
در طول حفاری‌ها و کاوش‌های مداوم معبد، کاتلین مارتینز از دانشگاه سانتو دومینگو در جمهوری دومینیکن و همکارانش این سازه را در عمق ۱۳ متری زیر زمین کشف کردند. این تونل ۲ متری در میان ۱۳۰۵ متر ماسه سنگ حفر شده بود.
بیست گور انسان که بیشتر آن‌ها مردان جوان بودند در دو گروه مربوط به دو دوره‌ی زمانی مختلف این محوطۀ باستانی پیدا شدند.
باستان‌شناسان هفت سر گاو را در اطراف یک محراب معبد پیدا کردند که به نظر می‌رسید در آنجا به حالت عبادت بر روی زمین قرار گرفته بودند. محققان می‌گویند کشفیات جدید نور تازه‌ای بر زندگی مذهبی و آیین‌های این شهر باستانی می‌تاباند.
باستانشناسان موسسه ملی تحقیقات باستان‌شناسی پیشگیرانه فرانسه (INRAP)، یک گورستان و معبد فرانسوی-رومی را در استان تاریخی برتانی در شمال‌غربی فرانسه کشف کرده‌اند که حاوی اشیاء باستانی بسیار جالب توجهی است.
در یک حادثه فرونشست زمین در یکی از معابد هندوها در ایالت مادیا پرادش دستکم ۳۵ نفر جان باختند.
باستان‌شناسان در سقف معبد اِسنا نزدیک اقصر در مصر علیا، تصویر نادری از صور فلکی کشف کرده اند.
یکی از پیکر‌های یافت‌شده متعلق به یک فرد شش ساله بود و جمجمه آن به شکل هدفمندانه‌ای از ریخت‌افتاده شده بود. دو تپه‌ی دیگر هنوز بررسی نشده‌اند.
بر اساس افسانه‌های چندصد سالۀ محلی، در مکان کلیسای جامع شهر لستر قبلا یک معبد باستانی وجود داشته است. حالا تازه‌ترین کاوش‌ها صحت این افسانه را تایید کرده‌اند.
این کشف در محدودۀ شهر باستانی گیرسو واقع در استان ذی‌غار عراق اتفاق افتاده است. گیرسو یکی از شهر‌های تمدن سومر بوده است که از قدیمی‌ترین تمدن‌های بین‌النهرین به حساب می‌آید. قدمت سکونت در شهر گیرسو به ۴۹۰۰ سال قبل برمی‌گردد.
باستان‌شناسان در دهستانی به نام اوتررا (Utrera) در اسپانیا واقع در استان سویا بقایای یک کنیسه‌ی قرن چهاردهمی را کشف کرده‌اند.
برخی از سازه‌هایی که رومیان باستان ساخته‌اند، برای قرن‌ها دوام آورده‌اند و با وجود قدمتشان تا به امروز به همان شکل باقی مانده‌اند نظیر معبد پانتئون در رم که نزدیک به ۲۰۰۰ سال قدمت دارد. این بنا گنبدی شگفت‌انگیز به قطر ۴۳ متر دارد که در مرکزش حفره‌ای برای ورود نور طبیعی تعبیه شده است.
این قایق حامل بیش از ۵۰ زائر هندو بوده که در حرکت به سمت یک معبد قدیمی هندوها در شهر «بودا» در شمال بنگلادش دچار سانحه و واژگونی شده است.
او که به معبد فاتیما در پرتغال رفته بود تصاویری از آنجا در اینستاگرام خود قرار دارد و جالب اینکه برای ادای احترام با حجاب در این مکان حاضر شده بود.
شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت «احیای سالروز تخریب معبد» با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی تعرض کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ