از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در هفته منتهی به ۹ آگوست، ۱۴ هزار و ۲۴۴ نفر در این کشور به خاطر نقض قوانین اقامت، کار و امنیت مرزی دستگیر شده‌اند.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
قم- فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲۱۱ کیلوگرم تریاک از باک سوخت یک دستگاه تریلی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچیان وکشف بیش از ۱۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۷۴ هزار واحد انواع ارز و دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی خبرداد.
بیش از ۱۰۰ نفر در شهر روتردام در جشن قهرمانی تیم فوتبال فاینورد دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمینی که تحت عنوان فروش لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار نفر سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه فروش دوره گرد بیش از ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری شش تروریست داعشی و کشف بیش از ۳۵۰ گلوله خمپاره در استان نینوا خبر داد.
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری شش تروریست داعشی و کشف بیش از 350 گلوله خمپاره در استان نینوا خبر داد.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از یک میلیون واحد انواع ارز و دستگیری ۳ اخلالگر ارزی طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.
شیراز _ فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف یک هزار و ۵۲۷ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن را در ۷ ماهه سال جاری تشریح کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از کشف بیش از هزار بطری نوشیدنی قاچاق در انباری در شمال تهران خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی احتکار شده و دستگیری یک هزار و ۴۲۴ متهم طی ۲۰ روز گذشته در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ