کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، صاحب گرانترین ساعت جهان به ارزش 1 و نیم میلیون دلار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارزش بازاری بورس تهران در نیمه مرداد ماه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۵ هزار و ۶۵۸ همت بوده که تا نیمه مرداد ماه امسال به سطح ۷ هزار و ۲۰۱ همت رسید.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
رکورد ارزش معاملات به سمت بالا شکسته شده و توانست یک رکورد تاریخی ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را ایجاد کند.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
پلیس شهر تورنتو کانادا از سرقت یک کامیون طلا به ارزش بالغ بر ۱۵ میلیون دلار خبر داد.
ارزش کشفیات طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به ارزش ریالی پوست این گونه درحال انقراض عنوان کرد: کارشناسان ارزش پوست کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کردند.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
طغیانی گفت:همانطور که رئیس مجلس هم گفتند، از افتخارات مجلس یازدهم این است که نگرانی‌های خود را به صورت رسمی طی یک سند رسمی در یک جلسه علنی پیش از تحولات ارزی اعلام کرده بود که اگر به قوانین مصوب مجلس و پیشنهادهای داده شده توجه می‌شد، شاهد است اتفاقات در بازار ارز نبودیم.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: طبق آخرین آمار ۲۲ میلیون صورتحساب به ارزش بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان با مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در سامانه مودیان ثبت شده است.
در تبصره شش لایحه بودجه ۱۴۰۲ آمده است: واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های مجاز که ارزش آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان باشد مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند. همچنین انواع خودروی سواری که قیمت روز آن‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
برکناری به صورت ناگهانی صورت گرفت، زیرا علی صالح آبادی (رئیس سابق) یک روز قبل از برکناری در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت و با خبرنگاران گفتگو و از عملکرد خود و دولت در حوزه ارزی هم دفاع کرد. اگر او می‌دانست یک روز بعد یعنی پنجشنبه از سمتش برکنار می‌شود قطعا نه در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت می‌کرد؛ نه محکم و با لبخند با خبرنگاران صحبت می‌کرد و نه از عملکرد بانک مرکزی دفاع می‌کرد.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
گیاه کینوا ضمن داشتن ارزش غذایی بسیار بالا از نظر پروتئینی بسیار غنی و یک گیاه دارویی با ارزش غذایی بالا محسوب می‌شود.
رئیس جمهور ترکیه: ارزش گاز طبیعی که در دریای سیاه کشف کرده‌ایم، با بهای امروز در بازارهای بین‌المللی، بالغ بر یک تریلیون دلار است.
رونالدو سرمایه گذاری‌های زیادی برای بالا بردن کیفیت این عمارت داشته است. در حال حاضر ارزش این عمارت بیش از ۳۲ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. ستاره پرتغالی هزینه زیادی برای یک استخر بزرگ با پیاده روی زیرزمینی و سقفی شیشه‌ای دارد. استخری بسیار زیبا که کریستیانو و خانواده اش می‌توانند از آن لذت ببرند.
یک کارشناس اقتصادی برای کاهش نرخ دلار و مدیریت بازار ارز سه پیشنهاد مطرح کرد و گفت: بانک مرکزی در شرایط این روزهای بازار ارز باید نرخ ارز در بازار متشکل ارزی را کاهش و سهمیه ارزی را افزایش دهد؛ تا زمانی که نرخ ارز در بازار متشکل ارزی بالا است، نمی‌توان انتظار کاهش نرخ دلار در بازار آزاد را داشت.
مجتبی قهرمانی با بیان اینکه ارزش محموله این نفتکش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است، گفت: توقیف شناور مذکور پس از یک ماه کار دقیق فنی و اطلاعاتی انجام شده است.
شهردار منطقه ۶ از رفع تصرف دومین ملک متعلق به املاک منطقه ۶ در یک ماه اخیر، به ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در خیابان حافظ خبر داد.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: بالغ بر ۹۰۰ شعبه بانکی و صرافی برای عرضه ارز اربعین به مردم تجهیز شده است.
رئیس قوه قضائیه با انتقاد از عملکرد مدعیان حقوق بشر گفت: مدعیان دروغگوی حقوق بشری غرب حتی تعریف درستی از بشر ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ