وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برای شرکت در آزمایشات پزشکی منچستریونایتد در کمپ کارینگتون حضور یافت.
مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حالی برگزار شد که در این مراسم با شکوه، شرکت نفت ایرانول در کنار عاشقان ولایت، عید سعید غدیر را جشن گرفت.
در اولین روز از بیستمین دوره نمایشگاه صنایع متالوژی، ریخته‌گری، آهنگری، معادن فلزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، غرفه شرکت مس سونگون میزبان جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان بود.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
با برپایی پاویون ایران در «نمایشگاه بازار محتوای جهانی» روسیه ۶ شرکت فعال در حوزه پویا نمایی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.
رویداد تبادل فناوری صنایع غذایی روز سه‌شنبه، نهم خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
شرکت ارتباط فردا، پیشروترین هلدینگ فینتک و لندتک کشور، به‌ عنوان بازوی دیجیتال بانک آینده، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود، قرار داده است. در همین راستا، فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال 1401 شروع شده و پس از طی مراحل قانونی، به‌زودی سهام آن در فرابورس عرضه عمومی می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) از حضور ۱۷۰ شرکت توانمند داخلی در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی (عسلویه) خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (جمعه) از شرکت راه آهن و و اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی خطوط ریلی کشور بازدید کرد.
بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و کشت گلخانه‌ای دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
نخستین آزمایشگاه جامع و مرجع معدن و صنایع معدنی شرکت ملی مس در شمال‌غرب کشور با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صمت ، دکتر خرم استاندار آذربایجان شرقی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس افتتاح شد.
«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.
۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه  Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.
رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید عضو جنجالی هیئت رئیسه فدراسیون مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
مصطفی نخعی گفت: مهمترین چالش موجود، مساله کمبود اعتبار ۴ و نیم درصدی که از فروش نفت به شرکت ملی نفت تعلق می‌گیرد. زیرا عددی که حاصل می‌شود تناسبی با برنامه‌های مورد نظر شرکت ملی نفت نیست.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد: ۱۸ شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه محصولات فناور ایرانی در ونزوئلا محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
مهدی مهدی پور پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرینات خود را جدی تر از قبل با آبی پوشان دنبال می کند.
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ