ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائران حح بعد از اینکه از خانه خدا به سمت عرفات رهسپار می شوند باید اعمالی را انجام دهند تا دوباره بتوانند زائر بیت الله شوند.
اراکی با اشاره به اینکه بی خرد‌های غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند، گفت: زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند که در عالم نمونه و بی مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.
میر حافظ با بر تصریح اینکه اغلب میوه‌ها و سبزی‌ها طبع سرد و غذا‌های با منشأ حیوانی طبع گرم‌تری دارند گفت: برخی افراد طبیعت سرد دارند و با خوردن بیش از حد مواد غذایی سرد مثل ماهی، بدن آن‌ها ضعف می‌کند و دچار سستی مفاصل، کندی حرکت، خواب آلودگی یا کم حوصلگی می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه کانون این غبار‌ها منشأ داخلی ندارد و از کشور همسایه است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز غبارآلود در استان داشتیم که یک روز در وضعیت بحرانی بوده است.
محسن چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و گفت: از زندگی با زنی که خودسر و سرکش بود، خسته شده بودم تا اینکه منشی تولیدیم با محبت و مهربانی باعث شد عاطفه گمشده در خونه‌ام را نزد اون پیدا کنم. وقتی به هم علاقه پیدا کردیم، اون شرط گذاشت تا سولماز را طلاق بدم. من هم قبول کردم، اما تعداد زیاد سکه‌های مهریه اجازه نمی‌داد این کار رو بکنم.
رهبر انقلاب امشب در دیدار دانشجویان گفت: مشکلات در داخل حتماً وجود دارد اما اینکه ناامیدی عمدتاً منشاء داخلی دارد را قبول ندارم. مشکلات، جوانِ دانشجوی پرانگیزه را ناامید نمی‌کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران منشاء اصلی ناامنی در منطقه و عراق را ناشی از سیاست‌ها و اقدامات بحران‌زای آمریکا می‌داند، گفت: شیطنت‌های آمریکا همچنان ادامه دارد و تداوم این روند که مخل امنیت و ثبات در منطقه است قابل تحمل نیست.
نماینده مردم تهران گفت: مسمومیت‌ها پراکنده بوده و وجه مشترکی ندارد و کار‌های صورت گرفته متفرق بوده؛ یعنی دو مدرسه شبیه هم نبوده و پیدا کردن این وجه مشترک و اینکه چگونه این کار صورت گرفته زمان می‌برد؛ به هر حال تا یکی دو هفته آینده سر منشاء این جریان مشخص می‌شود.
نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.
آیت‌الله جوادی آملی: جهانی فکر کردن، تعامل داشتن، مدیریت داشتن، نه بیراهه رفتن و نه راه کسی را بستن اساس کار است، جهان را ادب و علم اداره می کند و با ادب، علم و تعامل می توان با جهان به درستی زندگی کرد.
رادان در پاسخ به اینکه آیا پلیس ردی از احتمال عمدی بودن این موضوع یافته یا خیر، به ایسنا گفت: اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
اول شوکه شده بودم، اصلاً باورم نمی‌شد چه اتفاقی برایم افتاده است. خیلی می‌ترسیدم. بعد موضوع را به یکی از دوستانم گفتم. او به من پیشنهاد داد شکایت کنم. دوستم به من گفت سیاوش دیگر به سراغت نخواهد آمد. بعد از آن روز سیاوش دیگر به تلفن‌های من جواب نداد تا اینکه تهدید کردم شکایت می‌کنم. خودش با من تماس گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. وقتی دید موفق نمی‌شود تهدید کرد موضوع را به دکتر می‌گوید. با این حال من شکایت کردم.
جدا از اینکه مار‌ها منشأ یکی از رایج‌ترین فوبیا‌های شناخته شده برای انسان هستند، اما نمی‌شود جذابیت شان را نادیده گرفت. از تنوع گسترده اندازه آن‌ها گرفته تا توانایی هیپنوتیزم کننده، بلعیدن اشیاء چندین برابر اندازه خود، جالب‌ترین حقایق عجیبی است که می‌توانید در مورد این موجودات بدنام و زیبا کشف کنید.
سال هاست کشور با نرخ تورم دو رقمی مواجه است برای اینکه ازاثرگذاری تغییرات نرخ ارز وکسری بودجه بر تورم درک بهتری و بیشتری داشته باشیم بایدبه علت و منشأ تورم در اقتصاد ایران نگاهی داشته باشیم.
برای نمونه، مالیات ابلاغ شده برای یک مؤدی مالیاتی یک میلیارد تومان است و پس از اعتراض صورت گرفته از ناحیه او، این رقم به ۵۰ میلیون تومان تقلیل می‌یابد؛ دلیل تحقق این فقره، از دو حالت خارج نیست؛ یا آن مالیات ابلاغی یک میلیارد تومانی، اشتباه بوده است که حتما باید منشا اشکال مشخص و رفع شود یا اینکه خدای‌ناکرده فسادی به وقوع پیوسته که مالیات ابلاغی یک میلیاردی به ۵۰ میلیون تقلیل یافته است
رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه منش رهبری در مواجهه با جوانان، بیان آزادانه نظرات بوده است، گفت: مطالبه‌گری یک وجه حوادث اخیر در کشور بود که باید همه مطالبات را شنید حتی اگر قابل برآورده شدن نباشد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی گفت: همراهی مردم در تحول سازی، اصلی ضروری است و نبود این همراهی، منشاء بسیاری از عدم موفقیت دولتمردان است؛ به طور مثال دکتر احمدی نژاد با وجود اینکه از معایب یارانه عمومی آگاه بود ناچار به تخصیص آن شد یا دکتر روحانی با وجود اینکه همه از هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالایی و سوق دادن ارز حاصله از حذف این دهک‌ها به سمت تولید سخن می‌گفتند تنها به خاطر عدم همراهی عمومی همراهی نکرد.
بخشدار کهریزک گفت: سایت آرادکوه به تازگی راه اندازی نشده که منشا تولید گاز و ابر متان باشد، اما اینکه اکنون سایت ناسا با چنین اعتبار علمی، ادعایی را به اتکای تصویری مطرح کند، جای تعجب است. سایت آرادکوه از سال ۵۴ راه اندازی و اکنون با وجود انبوه پسماند‌های دپو شده در آن، نسبت به ۱۰ سال قبل وضعیت بهتری دارد، این در حالی است که ناسا طی سال‌های گذشته در خصوص وجود ابر متان در این منطقه ادعایی نکرده بود.
رضازاده درباره طرح سناریو‌هایی مبنی بر این‌که این حادثه برای کشته شدن مهدی هاشمی طراحی شده بود؟ گفت: آقای هاشمی در همان سلولی زندانی بود که در آن حمله شروع شده و آتش سوزی صورت گرفت.
عرفان منش با بیان اینکه نوجوانی که اکنون در کف خیابان است به دنبال اثبات خود است، گفت: این نوجوانان برانداز نیستند.
در چند روز گذشته برخی حساب های توئیتری شایعاتی را در خصوص او از جمله اینکه در بازداشت خانگی قرار گرفته است منتشر کرده بودند. برخی مفسران منشأ این شایعات را مخالفان داخلی وی مستقر در هونگ کونگ و تایوان دانسته اند.
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
رجایی گفت: قلمرو نیاز نیازمندان و منشأ استحقاق قرار گرفتن آنها یکی از بحث های مهم عدالت است، اینکه آیا نیازمندانی که تا دیروز توان درآمدی داشتند و الان فاقد آن هستند این افراد باید چه کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ