معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نظارت دقیق و برنامه محور و مدیریت درست محیط کار و آموزش صحیح کارکنان از راهکارهای کاهش حوادث و ارتقای فرهنگ ایمنی در یک سازمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
رئیس جامعه اقامتگاه‌های بوم گردی گفت: اگر انجمن های استانی اختیار داشتند که روی بوم گردی ها نظارت کنند هم ما با صدای بلندتری مطالباتمان را اعلام می کردیم هم نظارت دقیق تری انجام می‌شد.
هیأت نظارت استان در راستای بررسی دقیق صلاحیت داوطلبان و تحت نظارت هیات مرکزی نظارت، موظف است به صورت مستدل و مستند به قانون، مدارک، دلایل یا قرائن اطمینان‌آور بر اساس تحقیقات لازم، اخذ سوابق و مدارک اثباتی از داوطلب، شنیدن توضیحات یا دفاعیات داوطلب و با رعایت موازین شرعی و حقوقی، نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام کند. مدت زمان بررسی و تشخیص صلاحیت در این مرحله (بررسی در هیأت نظارت استان و نظر نهائی هیأت مرکزی نظارت) ۵۰ روز است.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نیاز است نظارت جدی‌تری از طرف مجلس بر اجرای دقیق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شود.
نظارت بر صنایع تولیدکنندهٔ مکمل‌های غذایی آن‌طور که فکر می‌کنید دقیق نیست. به همین دلیل شما باید در انتخاب مکمل‌ها دقیق باشید؛ اما به‌هرحال هیچ تضمینی وجود ندارد که بی‌ضرر باشند و به کبدتان آسیب نزنند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
به منظور شناسایی دقیق و نظارت کامل بر اطلاعات مشتریان، افزونه (ماژول) ثبت روابط اشخاص و وکالت نامه ها در سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان بانک ملی رونمایی شد.
عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر لزوم اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، گفت: نظم دادن به بازار تنها با اعمال و نظارت دقیق قانون شدنی است.
معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از نظارت دقیق بر محل های نگهداری حیات وحش در شهرداری خبر داد.
تحقیقات اولیه پرونده باید توسط ضابطان قضایی انجام شود، حال اینکه اگر مقام قضایی ضابط را در هنگام تشکیل پرونده قضایی به درستی هدایت نکند، مسیر رسیدگی به پرونده قضایی تشکیل شده تا فرایند رسیدگی در دادگاه تجدید نظر در مسیر صحیح خود پیش نخواهد رفت.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلا تصمیم گرفت و در خلا حرکت کرد.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نظارت دقیق در منع عرضه محصولات دخانی در فضای مجازی ابلاغ شده است؛ همچنین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان باید دخانیات را به طور شناسه‌ دار عرضه کنند.
دوره جدید شورای فقهی بانک مرکزی با رویکرد ضرورت اجرایی شدن دقیق نظارت و تطبیق شرعی در شبکه بانکی آغاز به کار کرد.
نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی آغاز به کار می‌کند که انتظارات از آن طبق تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری حول محور نظارت دقیق بر اجرای سیاست های کلی نظام می‌چرخد.
محققان به تازگی یک دستگاه کوچک و مستقل با یک حسگر قابل کشش و انعطاف پذیر ساخته اند که می‌تواند با چسبیدن به پوست، اندازه دقیق تومور را اندازه گیری کند.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت مجلس به طور دقیق انجام می‌شود و فقط خود ما می‌توانیم قانون را تفسیر کنیم.
رئیس جمهور نظارت و تسهیل‌گری را دو وظیفه مهم دولت در قبال زائران اربعین برشمرد و تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به صورت دقیق و منظم بر روند جابجایی زائران اربعین نظارت کند.
رئیس جمهور نظارت و تسهیل‌گری را دو وظیفه مهم دولت در قبال زائران اربعین برشمرد و تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به صورت دقیق و منظم بر روند جابجایی زائران اربعین نظارت کند.
هشدار جدی می‌دهم که اگر خانواده نظارت دقیق بر این نداشته باشند که کودکانشان چگونه و با چه وسایلی بازی می‌کنند، چه فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، در آینده به مراتب بیشتر شاهد خشونت‌های شدید در سطح جامعه خواهیم بود.
راهی جز برگشت به برنامه‌محوری، آن‌هم برنامه‌های مصوب و استفاده از خبرگان و متخصصان شهری نداریم. اجرای دقیق برنامه‌ها و نظارت نباید فراموش شود و روی کاغذ بماند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران جزو کشورهای موفق در کنترل بیماری کرونا بوده و ما نظارت دقیق و کاملی بر کیفیت واکسن‌های کرونا داریم.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ