رئال مادرید اگر بتواند بارسلونا را نیز مثل اتلتیکو از کوپا دل ری حذف کند، دست به یک کار تاریخی زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رئال مادرید وضعیت دفاعی همچنان اسفناک است و بامداد امروز تیبو کورتوا از عملکرد مدافعان حیرت زده بود.
نگاهی به فهرست رئال و بارسا در تور آمریکا نشان می‌دهد که نگاه ژاوی و کارلو آنچلوتی به بازیکنان آکادمی کاملا متفاوت بوده است.
جود بلینگام سهمیه غیراروپایی رئال بود ولی باشگاه مادریدی از او خواست با گرفتن گذرنامه ایرلندی، به عنوان سهمیه اروپایی ثبت شود. اقدامی که مراحل قانونی نهایی خود را طی می کند.
حضور بازیکنی با سابقه بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، بدون‌شک اتفاق خوبی برای لیگ برتر ایران است و ترکیب تراکتور را هم جذاب‌تر می‌کند.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
رئال مادرید با جذب 6 بازیکن آکادمی فوتبال اتلتیکو باعث خشم شدید مدیران این باشگاه شد.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
کریم بنزما در کنار وینیسیوس، دو مهره خطرناک رئال برابر سیتی در اتحاد خواهند بود. کریم تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد گلزنی مسی به سیتی فاصله دارد.
رئال مادرید که در لیگ قهرمانان اکثر قریب به اتفاق فینال‌هایی که حضور داشته را برنده شده، در کوپا دل ری شرایطی کاملا متفاوت دارد.
دنی سبایوس امشب در غیاب لوکا مودریچ در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آلمریا به میدان خواهد و این فرصت را دارد تا در چهار بازی پیش رو ثابت کند شایسته ماندن در این باشگاه است.
رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا 15 امتیاز از دست داده و روند نتایج سینویسی این تیم همچنان ادامه دارد.
پس از موضع‌گیری سفت و سخت رسانه های اسپانیایی علیه اقدام جدید دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در میزبانی از حریفان خود در کوپا دل ری، رئال بیانیه‌ای صادر کرد.
رئال در پایان فصل تصمیم خواهد گرفت که بند خرید وینیسیوس توبیاس را فعال کند یا خیر.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
رئال مادرید ممکن است یکشنبه پیش رو در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا قرار بگیرد و دو بازیکن خود را قطعا در اختیار نخواهد داشت.
همه شواهد از این قرار است که دیگر هیچ اختلافی بین رئال مادرید و زیدان وجود ندارد و مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال 2021 را بخشیده‌اند.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
مایکل اولیور، داور انگلیسی 37 ساله، داور سوپرکاپ اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ