تربت حیدریه ـ مسئول کمیته هیات فوتسال تربت حیدریه گفت: با نظر سرمربی تیم ملی فوتسال دانش آموزی «مهدی بصیرت» بازیکن جوان و خوش آتیه تربت حیدریه به تیم ملی دعوت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
دعوت شجاع و آقاسی بعداز ۲باخت تراکتور به تیم ملی!
شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که در لیست تیم ملی حضور دارد.
سرمربی تیم ایرانی اتحاد کلبا امیدوار است تا تیمش لیگ امارات را با برد آغاز کنند.
اردوی تدارکاتی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار ورزشکار برگزار می‌شود.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان اسامی نفرات دعوت شده به اردو را اعلام کرد.
اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
نماینده آفریقای جنوبی در کنفرانس ایران و بریکس با اشاره به دعوت از رئیس جمهور ایران برای شرکت در کنفرانس بریکس در آفریقای جنوبی، گفت: ایران صدایی قوی از جنوب غرب آسیا است.
خانه کارگر با صدور اطلاعیه‌‍ای کارگران حائز شرایط را به نامزدی در انتخابات مجلس دعوت کرد.
وحیدی وزیر کشور گفت: افراد و گروه‌های سیاسی فرصت پیش ثبت نام در انتخابات را از دست ندهند؛ر: در یک ساعت ابتدایی پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس ۲۲۲۰ نفر به سامانه مراجعه کرده است.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
وزیر خارجه تاجیکستان با ابلاغ سلام‌های «امامعلی رحمان» به رییس جمهور کشورمان، بر دعوت رسمی از آیت الله رییسی برای سفر دوجانبه به دوشنبه تاکید کرد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از افرادی که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی برای تصدی جایگاه نمایندگی دارند خواست برای پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس اقدام کنند.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
بندرعباس - سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: از همه کسانی که توان، برنامه و انرژی دارند به ویژه شرکت‌های دانش بنیان دعوت می‌کنیم تا وارد عرصه پرورش ماهی در قفس شوند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
تیلو کِرِر، مدافع تیم ملی آلمان، از اینکه سرخیو راموس و تیاگو آلکانتارا در جام جهانی برای اسپانیا بازی نخواهند کرد، متعجب است.
شرکت آلفابت، شرکت مادر تخصصی گوگل مجموعه قوانینی را برای دعوت سخنران به دفاتر گوگل مشخص کرد. علت این امر حواشی مربوط به سخنرانی یک تاریخ دان هندی بوده است.
اگر ماموستاها و علما دانش آموزان و دانشجویان را به وحدت دعوت می‌کردند قطعاً امروز برخی جوانان فریب‌خورده، اعتراضات را به اغتشاش نمی‌کشاندند.
گرچه امام جواد پس از شهادت پدر بزرگوارش با دعوت اجباری مأمون به بغداد رفت و در کنار خلیفه جور سکنی گزید ولی هرگز از ابراز حقایق ابایی نداشت و به تبیین امامت خویش و آشکار کردن دانش خدادادی خود که ویژه رهبران الهی است و ابراز کرامت و اتخاذ موضع منفی در برابر دستگاه خلافت و ناخشنودی از حضور دربار خلیفه می پرداخت تا سیاست خویش را برای پیروان امامت ابراز کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ