سخنگوی وزارت صمت از اجرای طرح مشترک وزارت صمت با انجمن صنعت تایر برای مدیریت بازار این محصول خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق روز یکشنبه از طرح امنیتی ویژه ماه محرم خبر داد که تا اربعین تداوم خواهد داشت.
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز شیوه‌های قدیمی که برای امر ازدواج در خانواده‌ها مرسوم بود و واسطه‌هایی برای ازدواج وجود داشت، در شهر‌های بزرگ دیگر پاسخگو نیست و نیاز داریم در شهرها، مراکز مورد اعتماد مردم در راستای ازدواج ایجاد شود که به صورت خانواده محور عمل کنند.
رئیس جمهور مصر و امیر قطر در یک گفتگوی تلفنی بر سر یک طرح مشترک برای امدادرسانی به مردم سودان توافق کردند.
محرابیان وزیر نیرو گفت: ۳۱ میلیون مشترک برق می توانند تا یک ونیم میلیون پاداش به ازای هرماه صرفه جویی دریافت کنند.
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
توسعه، جلوگیری از انقراض و مردمی‌سازی پرورش شتر دوکوهانه در طرح مشترک ایران و سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) هدفگذاری شده است.
اتحادیه اروپا برای اطمینان از تامین سوخت کشورهای عضو خود، طرح جدیدی را ارائه کرده است.
رییس جمهور روسیه امروز پس از امضای اسناد مشترک با شی جین پینگ در مسکو به خبرنگاران گفت: طرح صلح چین می‌تواند مبنایی برای حل و فصل درگیری در اوکراین باشد.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۲ تروریست در طرح تأمین امنیت زائران کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
یک عضو کمیسیون مشترک صیانت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا جایی که بنده و سایر همکارانم در جریان هستیم اساسا طرح یا کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان صیانت در مجلس وجود نداشته و برخی از همکاران باید پاسخ دهند که چرا به دنبال بازی با امنیت روانی جامعه هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش  عراق از طرح امنیتی ویژه سال نو میلادی در این کشور خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش  عراق از طرح امنیتی ویژه سال نو میلادی در این کشور خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های هفته پژوهش و فناوری از معرفی ۱۰ طرح تحقیقاتی مشترک از جانب ۱۰ کلان منطقه آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.
در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیم‌زارها تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین چند نهاد به امضا رسید.
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک هلال احمر و دانشگاه فرهنگیان با هدف تحقق طرح هر دانشجو معلم، یک امدادگر به امضا رسید.
طرح مشترک بین‌المللی اساتید دانشکده محیط‌زیست دانشگاه تهران و دانشگاه مون‌پلیه فرانسه به عنوان طرح برگزیده برنامه توسعه پایدار سفارت فرانسه شناخته شد.
وزیر کشور و نیز جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق به منظور اطلاع از آخرین آمادگی ها از سوی فرماندهی عملیات سامراء برای تامین امنیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) وارد سامرا شدند.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور، به عنوان یک اقدام مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با جدیت اجرا می‌شود.
اولیانوف به نقل از وزارت خارجه روسیه افزود که کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا اجازه طرح اظهارات این چنینی را نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ