در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن، اقلام گوشت گوسفند با ۲۱.۸ درصد، گوشت گاو یا گوساله با ١٣.٢ درصد، ماهی قزل آلا با ١٢.٢ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌ اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وی او دی‌ها به سراغ محتوا‌های ارزان‌تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان‌تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان‌تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
وی او دی‌ها به سراغ محتواهای ارزان تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت به وعده کاهش قیمت خودرو و افزایش تولید و کیفیت خودرو عمل نکرده و قیمت خودرو به طور متوسط ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت به وعده کاهش قیمت خودرو و افزایش تولید و کیفیت خودرو عمل نکرده و قیمت خودرو به طور متوسط ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
پاییز ۱۴۰۱ متوسط قیمت سیب زمینی ٩٧٦٥٠ و پیاز ٧٣٧٩٩ ریال بوده که نسبت به فصل مشابه سال قبل به ترتیب ١٢٨.٢ و ١٣٧.٩ درصد افزایش داشته است.
پاییز ١٤٠١ درصد تغییرات شاخص قیمت نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران نسبت به فصل قبل ۴.۶ درصد است که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل ٨.٠ واحد درصد افزایش داشته است.
نرخ تورم سالانه دی ماه ١٤٠١ آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ۴۰.۶ درصد رسیده است.
در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به شیرخشک با ۳.۵درصد وتخم مرغ با ٣.١درصد است. همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به روغن مایع با ۱.۴درصد بوده است.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور طی دی‌ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن قیمت گوشت گوسفندی ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور طی دی‌ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن قیمت گوشت گوسفندی ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.
امروز در۶ نوبت عرضه خودرو در بورس کالا، ۲۶۰۰ دستگاه خودرو شامل T۵، لاماری و هایما به فروش رسیدکه متوسط قیمت‌ها نشان می‌دهدکه قیمت‌های کشف شده در بورس کالا پایین‌تر ازمتوسط قیمت بازار بودند.
قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر به طور متوسط ۴۱ درصد ارزان‌تر است.
قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر به طور متوسط ۴۱ درصد ارزان‌تر است.
منطقه یک تهران در آذر ماه با متوسط وزنی قیمت ۱۰۷۱۱۴۴ هزار ریال بیشترین و منطقه ۱۸ با متوسط وزنی قیمت ۲۵۶۳۹۲ هزار ریال کمترین قیمت را در بین مناطق ۲۲گانه این شهر به خود اختصاص داده اند.
مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش از تحولات بازار مسکن اعلام کرد: متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در آذر به بیش از ۵۰ میلیون تومان رسید.
ندری اضافه کرد: به طور کلی طی در شش ماه گذشته متوسط تورم مواد خوراکی و کالا‌های اساسی مردم از تورم متوسط که شامل ۴۵۰ قلم کالا است، با افزایش بسیار بیشتری روبرو بوده که دلیل عمده آن نیز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است، بنابراین اگر دولت می‌خواهد به هر دلیلی پرداخت یارانه نقدی را ادامه بدهد باید قیمت‌ها را ثابت نگه دارد و اجازه افزایش قیمت دیگری را ندهد.
بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.
قیمت گاز طبیعی برای مصارف خانگی طی سال جاری تا کنون ۱۷۴ درصد افزایش یافته و بهای گاز مصرفی صنایع کوچک و متوسط ​​۲۷۷ درصد و قیمت گاز مصرفی صنایع بزرگ نیز ۳۷۹ درصد افزایش یافته است.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
اطلاعات جدید نشان می دهد متوسط قیمت خرید محصول و سرویس در اپ در فروشگاه اپ استور اپل نسبت به سال گذشته میلادی ۴۰ درصد رشد کرده است.
متوسط قیمت مسکن طی معاملات مرداد امسال شهر تهران به متری ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت هر متر مربع مسکن کلنگی در تهران طی زمستان سال گذشته را ۵۲.۱ میلیون تومان اعلام کرد.
مرکز آمار، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران طی معاملات مرداد امسال را ۴۲.۸ میلیون تومان اعلام کرد.
جزئیات عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال جاری، اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ