شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام، بازیکن تازه وارد رئال مادرید در اولین تصاویر با پیراهن این تیم شادی گلش را اجرا کرد.
برلیانس V۷ یک SUV شگفت‌انگیز همه‌جانبه، با تجهیزات BMW عرضه می‌شود که قطعاً برای رانندگان شادی زیادی به همراه خواهد داشت. برلیانس V۷ در انواع ۵ نفره یا ۷ نفره با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری ارائه شده توسط موتور بی‌ام‌و N۱۸ (نسخه پرینس) عرضه می‌شود. البته ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده دارای گواهینامه BMW هستند!
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
در حالی که حواشی حضور زنان کم‌حجاب و مردان کراواتی از پارلمان ارمنستان در جلسه اخیر مجلس همچنان خبرساز است، انتشار تصاویر جدید در خبرگزاری ایرنا از واکنش عجیب برخی نمایندگان به حضور این افراد در مجلس در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند / خبرآنلاین
کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند با اشاره دست در پایان بازی عجیب‌ترین خوشحالی شهرآورد را رقم زد.
ریکاردو ساپینتو یک روز پرهیجان و شیرین دیگر را با استقلال تجربه کرد. این‌بار در ورزشگاه فولاد آره‌نا.
یکی از تصاویر زیبای ورزش ایران در روزهای گذشته، مربوط به شادی مهدی مهدوی، پاسور تیم شهداب، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ والیبال بود.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
شادی بی حد و حصر امیر قطر، شیخ تمیم پس از پیروزی آرژانتین مقابل چشمان امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه را ببینید.
شادی سوفیان بوفال با مادرش پس از حذف تیم ملی پرتغال بازتاب زیادی داشته است.
شیخ تمیم امیر ‎قطر پس از پیروزی ‎مغرب بر اسپانیا آنقدر خوشحال شد که همراه با تماشاچیان شروع به شادی کرد.
کیهان نوشت: برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از جمله سازندگی، اعتماد، هم‌میهن ترجیح دادند از این پیروزی و شادی ملت ایران خوشحال نباشند و با تیتر‌ها و تصاویر معنادار و کنایه‌آمیز ناراحتی خود از نقش‌برآب شدن توطئه و فتنه آشوب‌های اخیر را نشان دهند.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
مردم عربستان در مناطق مختلف این کشور پیروزی تاریخی سبزپوشان مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را جشن گرفتند.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
مهم‌ترین و خبرسازترین اتفاق ممکن را در فینال، سعید پیرامون رقم زد؛ جایی که وقتی با یک شوت زیبا دروازه برزیل را فروریخت، شادی معناداری در حمایت از زنان ایرانی انجام داد. اتفاقی که باعث شد تلویزیون خیلی سریع آن تصویر را سانسور کند. از این مورد گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی هم دوباره دغدغه‌ای برای تلویزیون شد. این تصاویر که به‌صورت زنده پخش می‌شد با یک غافلگیری تکراری برای اهالی تلویزیون مواجه شد.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار‌های هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دیدار با حضور بانوان برگزار می‌شود. تصاویری متفاوت از اولین حضور بانوان پرسپولیسی در لیگ برتر و شادی وصف‌ناپذیر دختران سرخ را مشاهده می‌کنید.
شادی گل میلاد زکی‌‌پور با رامین رضاییان تصاویر جالبی را در ورزشگاه سیرجان به ثبت رساند.
شادی گل میلاد زکی‌‌پور با رامین رضاییان تصاویر جالبی را در ورزشگاه سیرجان به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ