تایباد ـ رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور اصلی شهر مشهدریزه به تایباد، دو کشته برجا گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در مناطق مرکزی این کشور، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی و حریق وانت پراید در محدوده خیابان دماوند ـ سه راه آزمایش و فوت راننده این خودرو خبر داد.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از واژگونی اتوبوس کارگران یک مجموعه صنعتی در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
حادثه ترافیکی در استان ازیلال مراکش به جان‌باختن ۲۴ مسافر یک اتوبوس انجامید.
جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که واژگونی خودروی وانت پیکان در کیلومتر ۲۰ محور بم به کرمان یک نفر کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
مقامات محلی روز دوشنبه اعلام کردند که در پی واژگونی یک قایق در آب های نزدیک پایتخت سنگال، دست کم ۱۷ نفر کشته شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از حادثه واژگونی کامیونت در بزرگراه امام علی (ع) به دلیل خواب آلودگی راننده خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف ال نود در خیابان افسریه و واژگونی کشنده تانکر در مرزداران خبر داد.
واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در آمریکا باعث کشته شدن راننده و مجروح شدن 5 نفر شد.
ویدیویی از لحظه واژگونی یک دستگاه لودر حین انجام کار در معدن را ببینید.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی مرگبار یکدستگاه اتوبوس مسافربری در محور خرم آباد به پلدختر خبر داد.
مشهد ـ مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: واژگونی خودروی سواری پارس در جاده فرعی روستای مهدی‌آباد شهرستان خلیل آباد، یک کشته برجا گذاشت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس در اردبیل ۱۰ مصدوم و ۳ کشته برجای گذاشت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس در اردبیل 10 مصدوم و 3کشته برجای گذاشت.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در استان سیستان و بلوچستان یک مسافر کشته و ۱۶نفر مصدوم شده اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از واژگونی اتوبوس بنز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در مسیر بندرعباس- حاجی آباد، محور اسکله با دو کشته و پنج زخمی خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس‌لو» در محور گرمی به بیله‌سوار منجر به فوت نجاتگر داوطلب «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر شد.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک تن در حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت در اهواز خبر داد.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سحرگاه امروز چهارم شهریورماه جاری یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانی در محور فهرج-زاهدان واژگون شد و ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم و ۵ نفر فوت شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از واژگونی مرگبار ال نود در اتوبان تبریز سهند خبرداد و گفت: در این حادثه پنج نفر جان باختند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در سبزوار یک نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ