جدال دوستانه ایران و عراق به دلیل عدم توافق بر سر محل برگزاری مسابقه، لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مصدومیت سیاوش یزدانی هنوز به طور کامل رفع نشده و مورایس درباره او ریسک نکرد.
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه از جمع آبی‌پوشان دورتر شد.
کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مدیران لیگ برتری به آنها اعلام کرده تیمهایی که مدارک مدنظر را به آن نهاد تقدیم نکرده‌اند فقط 11+3 بازیکنشان برای هفته اول ثبت می‌شود.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد عدم برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاو همچنین انصراف برخی بازیکنان از حضور در این رقابت‌ها توضیح داد.
«یکی از دلایل اخراج "رابرت مالی" از تیم مذاکراتی آمریکا در مساله ایران، قوی‌تر شدنِ جایگاه و موقعیت "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و تیم متحد وی در شکل دهی به سیاست خاورمیانه‌ای واشنگتن است. تیمی که بدون تردید مواضع سخت گیرانه تری را در موضوعات منطقه‌ای و مخصوصا مساله هسته‌ای ایران اتحاذ می‌کند با این حال، نقطه تفاوت رویکرد آن‌ها با تیم رابرت مالی و آنتونی بلینکن، عدم تاکیدشان بر ضرورت دستیابی به یک توافقِ مکتوب با تهران است.»
گزینه سرمربیگری پیکان درباره مذاکره با این باشگاه و دلیل عدم توافق با خودروسازان توضیحاتی ارائه داد.
شاید مقامات ما نیز به این نتیجه رسیده اند که احیای برجام دیگر ممکن نیست. برخی از دلایل فنی نیز وجود دارد که می‌تواند حاکی از عدم امکان احیای برجام باشد. از جمله این موارد می‌توان به زمان گریز هسته‌ای که مبنای استراتژی برجامی آمریکا در ۲۰۱۵ بود، اشاره کرد. با توجه به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، گویا آمریکا دیگر احیای چنان زمان گریزی را ممکن نمی‌داند. نه تنها ایالات متحده به دلایلی که اشاره شد سعی در اجتناب از تنش دارد، بلکه شرایط اقتصادی در ایران نیز به سمتی رفته که خود را عملا ناچار از تلاش برای تخفیف تنش و برقراری آرامش می‌بیند.
سهراب بختیاری‌زاده از حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال انصراف نداده است.
بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از سوی همراه اول، دست به اعتراض جالبی زدند.
آژانس اتمی همچنین اعلام کرده است: حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای، به دلیل عدم اجرای تدابیر مرتبط با شفاف‌سازی ذیل برجام توسط ایران، آژانس توانایی کنار هم قرار دادن درست اطلاعات در برخی حوزه‌ها ازجمله موجودی سانتریفیوژها را نخواهد داشت.
قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: عدم اجماع نخبگانی؛ دلیل عدم اجرای سند تحول است.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد چون جانشین مناسبی برای او وجود ندارد.
باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت شهاب عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال وام دریافت کرده بود که بنا به دلایلی موفق به پرداخت کامل آن نشده است.
پس از صحبت‌های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم‌ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد، اما مذاکرات تیم‌ها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و دلیل عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل مالی بوده است.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش پس از یک هفته نه چندان مطلوب آماده مصاف برابر سپاهان است.
اگرچه کاوه رضایی از حدود ۳ هفته قبل با استقلال قرارداد همکاری امضا کرده و در تمرینات این تیم حاضر است، اما قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و دلیل این موضوع هم مشخص نیست.
با توجه به اینکه طی سه سال گذشته از اسقاط وسایل نقلیه فرسوده غفلت شده، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به چرایی وضعیت موجود پرداخته است.
خبرنگار و تحلیل‌گر روزنامه چینی مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد اقدام نظامی از جمله پاسخ‌های دولت چین به سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ