در حالی که قرار بود خیبر خرم‌آباد تنها 2دیدارش را در مشهد برگزار کند، گویا حالا تصمیم به یک سفر بلندمدت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق از تدابیر امنیتی ویژه مراسم عاشورا خبر داد.
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی آبی پوشان تمرینات ویژه و پرفشاری را در نظر گرفتند.
کمیته ملی ضدتروریسم روسیه دوشنبه (۲۶ ژوئن) اعلام کرد رژیم عملیات ضد تروریستی در مسکو و منطقه مسکو لغو شد.
خورخه مس، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، به جزئیات مهمی در خصوص حضور لیونل مسی در این باشگاه اشاره کرد.
کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: تدابیر ویژه ای را برای برگزاری شهرآورد پایتخت در نظم و امنیت پیش بینی کرده ایم.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کمبود کارگر به ویژه برای واحدهای تولیدی به یک مساله جدی تبدیل شده که نیازمند اندیشیدن تدبیر برای حل این موضوع هستیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است.
دیدار دوستانه دو تیم ایتالیا و انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه ای برگزار خواهد شد.
وزیر کشور گفت: کمپین‌های «شصت‌سی» در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها علاوه بر کاهش حوادث جاده‌ای، موجب ترویج اصالت‌ها و فرهنگ بومی و معرفی صنایع‌دستی هر استان می‌شود.
تدابیر ویژه شرکت توانیر برای استمرار تأمین برق خانگی در موج سرما و عبور از پیک دو تا سه هفته‌ای زمستان، بامدیریت بار در شهرک‌های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات و چاه‌های کشاورزی عملیاتی شد.
از جمله معضلات کهنه‌ای که کشورمان با آن دست به گریبان است، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در مناطق وسیعی از کشور است. پدیده‌ای که آن چنان با سرعت پیش رفته و می‌رود که گاه اگر بعد از تنها چند سال گذرمان به دیاری بیفتد، ممکن است با چنان وضعیت دیگرگون شده‌ای مواجه شویم که توان پیدا کردن آدرس را هم نداشته باشیم.
ویدئو‌های منتشر شده از شهر هانگژو، حاکی از آن است که صد‌ها نیروی پلیس دوشنبه شب در میدان بزرگی جمع شده‌اند تا از تجمعات جلوگیری کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی تیمش جهت دیدار با رقیب سنتی تدابیر ویژه‌ای را در غیاب ملی‌پوشانش در نظر گرفته است.
سون هیونگ مین با یک محافظ ویژه، در تمرینات تیم ملی کره جنوبی حضور پیدا کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست برای دومین‌بار در دوران ورزشی‌اش عنوان قهرمانی را به دست آورد.
برای حفظ آرامش اعضای تیم ملی تدابیر ویژه‌ای در هتل ملی پوشان در قطر تدارک دیده شده است.
منابع عراقی از تدابیر ویژه امنیتی در بغداد پایتخت این کشور در آستانه تظاهراتی که قرار است در اول اکتبر برگزار شود، خبر می دهند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برنامه ویژه کارلوس کی‌روش برای ملی‌پوشان لیگ برتری خبر داد.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به غیاب روس‌ها در رقابتهای جهانی امسال، تیم آمریکا را به اصلی ترین رقیب خود برای کسب جام قهرمانی می‌داند.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از شروع لیگ رسما اعلام کرد وریا غفوری را برای پست مدافع راست جذب نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ