تورنمنت نمایشی تنیس در آمریکا پس از مصدومیت کارلوس آلکاراس 19 ساله لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
طی تصمیمی از سوی آرش میراسماعیلی محدودیت حضور سایر ورزشکاران در رشته جودو لغو شد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
لغو دربی لژیونرهای ایرانی در اروپا بدلیل درگیری خونین
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه تجارت‌نو به دلیل عدم تعیین تکلیف سایر معرفی‌شدگان و دستور قضایی لغو گردید.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.
لغو اردوی پرسپوليس در ترکیه با مخالفت کدام نهاد؟
لغو بازی‌های ساحلی جهان بخاطر بدقولی پولی اندونزی!
فدراسیون تنیس روی میز با توجه به مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون آسیا، اقدام به لغو مسابقات انتخابی و اعلام ترکیب آسیایی تیم ملی بدون این رقابت‌ها کرد.
فدراسیون تنیس روی میز با توجه به مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون آسیا، اقدام به لغو مسابقات انتخابی و اعلام ترکیب آسیایی تیم ملی بدون این رقابت‌ها کرد.
کمیته ملی ضدتروریسم روسیه دوشنبه (۲۶ ژوئن) اعلام کرد رژیم عملیات ضد تروریستی در مسکو و منطقه مسکو لغو شد.
سازمان هواپیمایی درباره لغو مجوز پروازهای ۱۰ شرکت هواپیمایی در برخی مسیرها و همچنین لغو مجوز برخی شرکت‌های فروش خدمات سفر در اطلاعیه‌ای توضیح داد.
سازمان هواپیمایی کشوری پروانه فعالیت ۳شرکت خدمات مسافرت هوایی الوا سیر ایرانیان، طلوع رویایی اهواز و دیدار گشت ترنم را به علت عدم رعایت مقررات آئین نامه ای لغو کرد.
کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از تقویم اتحادیه جهانی حذف شد تا عملا این تورنمنت لغو شود.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از لغو اعزام تیم منتخب ایران به رقابتهای بین المللی فرانسه، تمهیدات ویژه ای را برای جبران این اتفاق در تورنمنت کرواسی اندیشیده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.
در حالیکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از مدتها پیش خبر از اعزام نفرات منتخب به تورنمنت بین‌المللی فرانسه را اعلام کرد، این سفر بنا به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ