دو تیم رئال مادرید و بارسلونا قرار است پنج‌شنبه شب اولین دیدار از مجموع سه تقابل مهمی که در پیش دارند را برگزار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر امروز دیدار سرنوشت‌سازی را با روسیه برگزار می‌کند.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می شود.
نبرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس و استقلال وارد مرحله جدیدی شده و آنها بر سر خرید سه بازیکن، دوئل جدیدی را آغاز کرده‌اند.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
تیم رادین تایر ایران دیدار افتتاحیه مسابقات هاکی روی یخ مردان پرشین کاپ را با پیروزی آغاز کرد.
مسابقات شطرنج به عنوان ششمین رشته رویداد ملی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» با حضور پنجاه و شطرنج باز از ۱۱ استان کشور در محل میکامال کیش آغاز شد.
مسابقات شطرنج به عنوان ششمین رشته رویداد ملی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» با حضور پنجاه و شطرنج باز از ۱۱ استان کشور در محل میکامال کیش آغاز شد.
نماینده وزن سوم تیم ملی تکواندوی ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی جهان کار خود را از مبارزه با نماینده تایلند آغاز می‌کند.
مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا با دیدار تاشکند ازبکستان و الدحیل قطر در سالن ۲۵ آبان اصفهان آغاز می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فرمانده ارتش خصوصی روسیه با توجه به شرایط میدان نبرد، احتمال آغاز ضد حملات اوکراین را مطرح کرد.
دیدار حساس تیم‌های پیکان و نفت آبادان با تنش‌های جدی روی سکو آغاز شده است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه راهی قزاقستان شده و از فردا کار خود را در میدان آسیایی آغاز می کند.
جنبش اسیر فلسطین از آغاز نبرد اعتصاب غذای« آزادی یا شهادت» خبر داد و اعلام کرد: ما جز با تحقق تمامی اهداف آن، این نبرد را توقف نمی‌کنیم.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که در صورت شکست مذاکرات، نبرد سرنوشت سازی برای پایان دادن به حملات نظامی و لغو محاصره آغاز خواهد شد.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
بازی استقلال و تراکتور با خوش و بش گرم ریکاردو ساپینتو و خمس آغاز شد اما در ادامه این تنها جدال دو تیم در زمین نبود که جذاب و تماشایی بود.
ساکت الهامی و جواد نکونام قبل از شروع بازی دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند.
ژاپن اعلام کرد که ایجاد تاسیسات نظامی به ارزش ۳۲۰ میلیارد دلار را آغاز خواهد کرد. این تاسیسات از آنجایی که قبلاً تنش های منطقه ای و حمله روسیه به اوکراین ترس از جنگ در شرق آسیا را افزایش داده، قرار است ژاپن را برای یک درگیری جدی آماده کند.
نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان، صبح امروز با انجام چهار دیدار حساس آغاز شد، پالایش نفت آبادان با کسب برد حساس در مقابل ملی حفاری همچنان صدر نشین باقی ماند.
هفته اول سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از شنبه نهم مهر با سه دیدار آغاز می‌شود.
هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با یک اتفاق تاریخی آغاز خواهد شد و بانوان استقلالی می‌توانند برای نخستین بار با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیمشان با مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.
رژیم صهیونیستی جنگ سه روزه را به بهانه مقابله با جنبش جهاد اسلامی آغاز کرد، اما با هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی بار دیگر غیر نظامیان را آماج تهاجم وحشیانه خود قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ