مهدی تاج هم رئیس فدراسیون فوتبال ایران است و هم پستی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. اما آیا او به زبان انگلیسی هم مسلط است که برای فوتبال ایران لابی کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینتر از خرید فلورین بالوگان، مهاجم آرسنال پشیمان شده است و بجای این بازیکن به دنبال خرید مهدی طارمی است.
حمله شدید ساکت و سپاهان به مهدی تاج
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
استقلال در دو هفته اخیر لیگ برتر با از دست دادن 5 امتیاز شانس تکرار قهرمانی خود درلیگ برتر را کمرنگ کرد.
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
فدراسیون فوتبال که سال پرنوسان و پرحاشیه‌ای را پشت سرگذاشت در شب جنجالی مجمع بازگشت مهدی تاج به صندلی ریاست را شاهد بود اما در نتیجه‌گیری تیم‌های ملی روزهای ناموفقی سپری شد.
مهدی تاج به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که احتمال دارد این هفته پاداش 3.4 میلیون دلاری این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا آزاد شود.
گل‌ مهدی ترابی یکی از بهترین گلهای این فصل فوتبال ایران بود اما آنطور که باید و شاید به آن پرداخته نشد.
در حالی که قرار بود جلسه دوم بین مهدی تاج و حبیب کاشانی یکشنبه برگزار شود، اما این جلسه بنا به دلایلی لغو شد.
شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
مهدی تاج می‌گوید حرف‌های اسکوچیچ بار حقوقی داشته و می‌توانند از او بابت ادعاهایش شکایت کنند اما این به معنای این نیست که این مربی حرف خلافی زده است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
فدراسیون فوتبال از وزیر آموزش و پرورش برای احداث ۱۰۹۰ زمین چمن مصنوعی و ۲۷۳ زمین فوتبال ساحلی در مدارس سراسر کشور در طرح شهید سلیمانی، تقدیر و تشکر کرد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد احتمال دارد هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.
در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.
کریمی اسطوره است و شاید کسان دیگر هم ما را دوست نداشته باشند، ولی مجمع به موجب قانون من را انتخاب کرد.
شاید حملات شدید صداوسیما به رئیس فدراسیون، او را در دریافت حق پخش تلویزیونی مصمم کند
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
بر خلاف رویکرد انتقادی روزنامه «جوان» با گذشت کمتر از ۱۰ روز اکنون شاهد هستیم که روزنامه کیهان نه تنها از ریاست جدید تاج بر فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند؛ بلکه پا را فراتر گذاشته و در پی منکوب کردن صدا‌های مخالف نیز بر آمده است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است بهتر است شادی را به نگرانی تبدیل نکنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ