بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صنعت،  معدن و تجارت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.
امیر میرمنصف مدیرعامل بهمن موتور شد
بهمن موتور هیچ تعهد معوقه‌ای ندارد و این شرکت دعوتنامه ۵۳۰۰ دستگاه خودروی مشتریانی که از طریق سامانه یکپارچه محصولات این شرکت را که برای مرداد و شهریور اعلام شده بود را صادر کرد.
متقاضیان عادی محصولات بهمن موتور می‌توانند از امروز به صورت آنلاین فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.
معاون وزارت صمت در نامه ای به گروه بهمن موتور اعلام کرد که اجازه عرضه خودرو در بورس کالا و با قیمت‌های خارج از میزان تعیین شده توسط شورای رقابت را ندارند.
این طرح از 20 خرداد تا 1 تیرماه اجرا می‌شود. خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، مزدا 3 جدید، هاوال، کاپرا، کارا، اینرودز و بسترن شامل این طرح هستند.
خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد.
چرا باید فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را بخریم؟
نگاه‌های خیره به بیلبورد 1402 بهمن موتور
در آخرین نشست خبری گروه بهمن از جدیدترین محصول این گروه رونمایی شد.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال 1401 را بدست آورد.
کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم‌نامه ای در خصوص فروش ۳هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم‌نامه ای در خصوص فروش ۳هزار دستگاه خودرو وانت و ون اينرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.
شرکت بهمن موتور رتبه ۸۶ را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد.
شرکت بهمن موتور رتبه 86 را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد. این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال 1392 رتبه 200 را در میان پانصد شرکت برتر ایران داشته و تنها طی هفت سال 114 پله صعود کرد.
رژه موتور سواران نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ بهمن
بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند.
عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده
عرضه خودروهای بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده
خودروهای وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کارا دوکابین تیپ 4، کاپرا 2، ون باری اینرودز روز یکشنبه 10 صبح مورخ 23 مرداد 1401 تا ساعت 16 همان روز و تا پایان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رسند.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۱۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
حوالی ساعت ۱۶ امروز حادثه سیل در رودبار قصران، فشم، جاده زایگان، محله زاگون پله به سامانه ۱۱۵ اعلام و بی درنگ سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ