مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند همزمان با ایجاد حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی در بانک صادرات ایران، از سود سرمایه‌گذاری و مزایای طرح نوین تسهیلاتی این بانک استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالکان خودرو برای دریافت اطلاعات کافی از خودرو خود و همچنین خریداران خودرو برای یک خرید دقیق می‌توانند، با ورود اطلاعات خودرو نظیر برندمدل و سال ساخت، گزارش کاملی از خودرو مدنظر خود به‌دست آورند.
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش شاخص‌های کلان اقتصادی مرکز آمار ایران نرخ خودرو و خرید و فروش مسکن شیب کاهش قابل قبولی داشته است.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
اگرچه انتظار می رفت با برچیده شدن سیستم قرعه کشی و استفاده از سیستم نوبت دهی برای فروش خودرو با قیمت کارخانه، بساط دلال بازی در بازار خودرو جمع شود اما شواهد بیانگر چیز دیگری است.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی یک کارمند بازنشسته یا یک معلم نمی‌توانند خودرو یا لوازم خانگی برای زندگی خود تهیه کنند.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان طرح اولویت‌بندی خرید خودروارداتی و تولید داخل شد.
قطعات خودرو را ۲۴ ساعته به صورت آنلاین  و مستقیم از فروشگاه اینترنتی « کیا یدک آریا » خرید کنید .
شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو کامیون و کامیونت را که قرار است ۱۵ اسفند روی تابلو برود ابلاغ کرد. مهلت ثبت سفارش تا چه زمانی است؟ و میزان پیش پرداخت این خودروها چقدر است؟
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
بانک سامان امکان تبدیل حساب مشتریان به حساب وکالتی و خرید آسان خودرو از بورس کالا را فراهم کرد.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
بررسی پراکندگی خریداران خودرو از بورس نشان می دهد تهران در صدر و سیستان و بلوچستان در انتهای لیست خریداران قرار دارند.
قیمت لاماری ایما طبق آگهی‌های درج شده در پلتفرم‌های فروش خودرو حداقل ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است (حتی نرخ‌های ۲.۳۰۰ میلیارد تومانی نیز دیده می‌شود.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ و هایما S8 که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
معاون خرید سایپا با بیان اینکه سه محصول چانگان CS35پلاس،CS55 پلاس و UNI-T در دستور کار واردات گروه سایپا قرار دارد گفت: جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده و ثبت سفارش لازم برای 20 هزار دستگاه خودرو انجام شده است.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعطیلی موقت مرکز همگانی خرید ‌و فروش خودرو آیت‌الله سعیدی خبر داد.
با توجه به عرضه محصولات خودروسازان کشور در بورس کالا و ادامه این عرضه ها، بسیاری از خریداران و علاقه مندان به بازار خودرو می‌خواهند بدانند نحوه خرید خودرو در بازار شفاف بورس کالا به چه نحو است. در این مطلب به چند پرسش درباره خرید خودرو از بورس کالا پاسخ داده شده است.
میزان پیش دریافت خرید برای دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی ۲۵ درصد اعلام شد.
امیدنامه پذیرش دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و تارا تولیدی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی بورس کالای ایران قرار گرفت.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو دیگنیتی مربوط به عرضه روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و وانت کارا مربوط به عرضه روز شنبه ۲ مهر را ابلاغ کرد.
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو شاهین که روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه می‌شود را اعلام کرد.
مدیر بازرسی و امور بورس کالای ایران در نامه‌ای شرایط خرید خودرو در بورس کالای ایران را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ