رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش‌آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد.
وزیر خارجه الجزایر تاکید کرد که هرگونه مداخله نظامی برای حل بحران نیجر با شکست رو به رو خواهد شد.
بستن مرزهای هوایی و زمینی کشورهای غرب آفریقا به روی نیجر و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال مداخله نظامی، سران جدید نیجر از متحدان آفریقایی خود خواستار حمایت‌ همه جانبه در برابر دشمنان شدند.
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
پس از کودتا در نیامی، شورای نظامی جدید نیجر با صدور بیانیه‌ای نسبت به هرگونه مداخله خارجی در این کشور هشدار داد و اعلام کرد در صورت مداخله نظامی نیجریه پاسخ فوری خواهد داد.
شورای اروپا با طرح ادعاهایی خواستار آن شده که ایران و بلاروس کمک نظامی به روسیه را متوقف کنند.
وزیر امور خارجه اتیوپی اعلام کرد: ما مخالف مداخله غیر سازنده و غیر قابل توجیه اتحادیه عرب در پرونده سد النهضه هستیم.
دیپلمات اسبق آمریکایی بر این باور است که رژیم کی‌یف با حملات اخیر به منطقه بلگورود روسیه، صرفا به‌دنبال واکنش عجولانه مسکو و در نتیجه مداخله مستقیم ناتو بوده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
اصفهان- کارشناس مسئول حوزه اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پذیرش در مرکز مداخله در بحران به صورت خودمعرفی و یا دستور قضایی است و فرد ۲۰ روز از خدمات مددکاری، پزشکی و روانشناسی بهره‌مند می‌شود.
صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.
اتحادیه اروپا می گوید هیئتی غیر نظامی را به منظور کمک به حل و فصل بحران میان ایروان و باکو به ارمنستان اعزام کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز موضع مداخله جویانه ای را در قبال اعدام جاسوس انگلیس در ایران اتخاذ کرد.
رئیس جمهور فرانسه در اقدامی مداخله جویانه، به اعدام «علیرضا اکبری» جاسوس انگلیس در ایران واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه فرانسه با اتخاذ موضعی مداخله جویانه به احضار سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه ایران در پی توهین یک نشریه فرانسوی به ارزش ها و مقدسات دینی واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه فرانسه، مداخله فرانسه در امور داخلی ایران را غیرقابل قبول دانست و تاکید کرد مسیر دیپلماسی مرجح است.
دختران و زنان نیازمند به کمک‌های فوری اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی، به صورت خود معرف و یا با راهنمایی ارگان‌های دیگر مانند کلانتری و دادگاه‌ها در مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.
ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزرای خارجه آمریکا و هشت کشور دیگر بیانیه ای منتشر کرده و مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران را طنزی تلخ دانست.
مقامات اسپانیا اعلام کردند که بسته‌های پستی حاوی مواد منفجره که در طول هفته گذشته به برخی سفارتخانه‌های این کشور ارسال و منفجر شده، احتمالا کار یک «شخص» بوده و روسیه در آن دخالتی نداشته است.
صدراعظم آلمان از افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران انتقاد کرد.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از استرالیایی‌ها با اعزام نیرو به تایوان برای حمایت از این جزیره در صورت حمله احتمالی چین، موافقند.
سه سال پس از انصراف از ادامه همکاری و مدیریت در باشگاه استقلال علی فتح‌الله اسمی شگفت‌انگیز برای مدیریت در باشگاه استقلال محسوب می‌شد.
شاهزاده موناکو برای حفظ گرندپری فرمول یک در این کشور کوچک مداخله کرد.
قرار بود که سود سهام عدالت در روزهای ابتدایی اسفندماه واریز شود اما این اتفاق رخ نداد و سرانجام امروز مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ