در شرایطی که نام فرهاد مجیدی در ترکیب منتخب ستاره‌های آسیا بود، ولی او برابر منتخب بازیکنان جهان به میدان نرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
فرهاد مجیدی در مصاحبه تازه‌اش، استقلال را بزرگ‌ترین باشگاه آسیا دانسته است. سوال اینجاست که اگر استقلال واقعا در چنین وضعیتی قرار دارد، چرا شما در دوران بازی و مربیگری، همواره خواهان ترک این تیم با اولین پیشنهاد دریافتی بودید؟
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
چرا باید کمی نگران حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی باشیم؟
نیمار پس از دریافت گل تساوی از کرواسی در دقیقه 116 به شدت از برخی هم‌تیمی‌های خود عصبانی شد.
امام جمعه شیراز گفت: ما به فرموده رهبر معظم انقلاب در مسئله زن از اروپا و آمریکا مطالبه داریم که چرا شان حضرت مریم (س) را اینقدر کوچک کرده اید، فریاد پیروان قرآن بر سر تمام کسانی که ارزش‌های انجیل و تورات را نادیده گرفته اند آنست که برگردید و بیدار شوید، اسلام برای یک بانوی مسلمان ارزش و عظمت در پرتو حجاب و حیا و عفت آفریده است.
فرشاد کرمی به تحلیل بازی ایران و امریکا و دلایل حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخت.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
فرهاد نیلی، اقتصاددان: چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ چرا اصرار داریم دوباره از راه‌حل‌های ابتکاری استفاده کنیم؟ / چهار دهه بس است! بروید دنبال سیاست‌هایی که بشود مشکل اقتصاد را حل کرد
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: سطح تیم‌ها در لیگ امارات به هم نزدیک است و این چیزی است که این لیگ را متمایز می‌کند.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول، در مورد گل فوق العاده خود برابر بورنموث صحبت کرده است.
گفتگو با فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس و مربی کنونی نوجوانان این تیم، آنالیز فنی جالبی را از تیم یحیی گل‌محمدی به دست می‌دهد
فرشاد مومنی عضو هیات علمی دانشگاه علامه و اقتصاددان در یک نشست مجازی با موضوع «اقتصاد دانش بنیان و توسعه ملی» با بیان اینکه دانش بنیان شدن چیزی نیست که یکباره در تاریخ بشر رخ داده باشد، گفت: توسعه به مثابه اقدام های مشخص، دگرگونی های اعتلا بخش و نتایج معین است. در کلی ترین و عام ترین تلقی از توسعه به مثابه فرایندهای اعتلا بخش، می توان آن را دگرگونی های معطوف به هم راستاسازی منافع فردی و جمعی و همچنین فرآیندهای هم راستاساز ملاحظات کوتاه مدت و بلند مدت دانست. ما باید ساز و کارهایی پیدا کنیم که افراد در خدمت منافع جمعی هم قرار بگیرند. چنین امری با علم محوری و تولید محوری تضمین می شود.
گروهی از فعالان بازار عدم ارائه اصلاحیه بودجه به مجلس را به اختلاف نظرها میان تیم اقتصادی دولت مربوط می‌دانند. حتی شایعاتی مبنی بر مخالف سازمان برنامه و بودجه شنیده شده است.
۴۵ ماه حبس؛ حکم مادر بابک خرمدین
طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر توافق احتمالی فرهاد مجیدی با یک تیم اماراتی به گوش می‌رسد و گفته شده او تصمیم گرفته در اوج ، لیگ ایران را ترک نماید.
در توجیه انتخاب نشدن یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی جوانان، به او گفته شد تو انتخاب اغلب اعضا بودی اما اگر معرفی می شدی، رسانه ها به میرشاد حمله می کردند که چرا رفیق خودش را انتخاب کرده اما حالا انتخاب فرشاد ماجدی آن ادعا را رد می‌کند. این ادامه راه عزیزی‌خادم است که پسرعمو و رفقایش را به فدراسیون آورد
کمپانی آمازون تاریخ پخش «یک قهرمان» را به شکلی برنامه ریزی کرده که بتواند کمپین های تبلیغاتی این فیلم را برای حضور در فصل جوایز سال 2022 اجرایی نماید و در واقع مدیران آمازون برآوردشان این است که فیلم تازه فرهادی در کن یا جوایز سینمایی نظیر اسکار و گلدن گلوب موفق خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ