روبرت تورس و اشکان دژاگه نبض بازی شاگردان علی منصور در فولاد را به دست گرفته بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک تکنیکی شمس آذر از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به اولین برد تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خبر می‌دهد.
کارلو آنچلوتی برای دو ستاره مصدوم رئال که فصل را از دست داده‌اند پیغامی دلگرم‌کننده فرستاد.
وینگر جدید گل‌گهر می‌گوید حضور بانوان در دیدار با فولاد برای آن‌ها دلگرمی بوده‌است .
آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، پیش‌بینی دلگرم‌کننده‌ای برای هواداران این تیم داشت و گفت فصل آینده توپچی‌ها بی برو برگرد قهرمان لیگ برتر خواهند شد.
استقلال از لحاظ برنامه‌ریزی و جذب بازیکن از رقبا عقب‌تر باشد. این مورد را می‌شود با بالابردن فشار تمرینات جبران کرد، ولی واقعیت این است که رضایت هواداران و دلگرمی کادر فنی را نمی‌شود به این سادگی فراهم کرد. استقلالی‌ها در روز‌های اخیر مدام شاهد تقویت رقبا بوده و خودشان در موضع ضعف قرار داشته‌اند. حالا که علی خطیر آمده و مدیریت این باشگاه سروسامانی پیدا کرده است، به نظر می‌رسد غیر از جذب چند بمب نقل و انتقالاتی، چیز دیگری نتواند این تیم را از شرایط کنونی نجات دهد.
کاپیتان اسبق استقلال معتقد است جواد نکونام، بهترین انتخاب برای سرمربیگری این تیم بوده و خصوصیات او به موفقیت آبی‌پوشان کمک خواهد کرد.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: صادرات صنایع‌دستی اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر صادرات راه بیفتد تولید نیز رونق خواهد گرفت.
مالک و مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی هم در استادیوم نقش جهان نظاره‌گر عملکرد جانانه شاگردان مازیار زارع بودند.
قالیباف رئیس مجلس‌ شورای اسلامی گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است؛ ملت ایران امسال به‌طور ویژه و تاریخ‌ساز خوش درخشیدند.
وزیر دفاع آمریکا با همتای کره جنوبی خود درباره افشای اسناد محرمانه پنتاگون گفتگو کرد.
بازگشت تیاگو سیلوا به تمرینم چلسی در آستانه دیدار حساس این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین خبر ممکن برای فرانک لمپارد به حساب می‌آید.
حمایت چشمگیر هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم، تنها دلخوشی آبی‌ها برای ادامه فصل است.
بازگشت ریس جیمز، ستاره مصدوم چلسی، به تمرینات این تیم در آستانه دیدار فردای آبی‌ها مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان بهترین خبر برای گراهام پاتر به حساب می‌آید.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
اهواز - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله) شده است.
مهدی کیانی می‌گوید حضور هواداران در استادیوم، باعث دلگرمی بازیکنان تراکتور می‌شود.
روزنامه ایران آگهی شرکت کویرتایر را در مقیاس یک چهارم صفحه برای حضور رئیسی در این کارخانه را منتشر کرده است. در این آگهی که در سال‌های اخیر بی سابقه است از حضور رئیس جمهور در این کارخانه در بیرجند تشکر شده و آن را مایه دلگرمی دانسته است.
در بازی دوستانه استقلال – ملوان علاوه بر مهره های اصلی استقلال ذخیره های این تیم هم خوش درخشیدند.
پوستر عظیم یا دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر تهران اینبار به بدرقه تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی قطر اختصاص پیدا کرده است. در دالان بدرقه هم رستم و سایر اساطیر شاهنامه و تاریخ حماسی ایران دیده می‌شوند که به ملی‌پوشان دلگرمی می‌دهند. اثر زیبایی که در آن به ارزش‌های ملی و سرزمینی توجه شده است
تیم فوتبال استقلال تا به حال در تقابل با نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران، بازنده نبوده است.
اینکه مشخص بود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌شود، ارتباطی با سبک و سابقه مدیریتی‌اش نداشت بلکه بیشتر به‌واسطه دلگرمی به جریان و احتمالا نهادی بیرونی بود که پشت‌سر او ایستاد تا دوباره روی صندلی ریاست بنشیند.
فرمانده کل ارتش برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ارتش در گستره کشور را مایه دلگرمی و خشنودی ملت ایران و دوستان جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت دشمنان دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ