کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه در اقتصاد رها شده عمل می‌کنیم، گفت: باید کمیته ای فراتر از بانک مرکزی و دولت برای مقابله با مشکل بازار ارز تشکیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بحث فیلترینگ خارج از چارچوب تصمیم گیری دولت بوده و کمیته‌ای که در این زمینه وجود دارد، دولت سهم عمده‌ای در آن ندارد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با وجود تلاشی که برای آرام کردن هواداران داشت، موفقیتی در این ماموریت کسب نکرد.
بارسلونا فراتر از هر بازیکن و نام معتبری است. یک جمله کلیشه‌ای، ولی شاید پپ گواردیولا و لیونل مسی دو مورد استثنا باشند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی در بانک مرکزی تشکیل دادیم.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
با اعلام یوفا کمیته‌ای متشکل از اسطوره‌های فوتبال دوشنبه آینده برای بررسی موضوعات داغ فوتبال که شامل مسائلی از جمله قوانین برخورد توپ با دست است، تشکیل جلسه خواهد داد.
وزیر اقتصاد گفت: کمیته‌ای متشکل از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هر مصوبه‌ای را که تشخیص دهد پیامدهای اقتصادی دارد، در جلسه هیأت دولت مطرح می کند تا از این به بعد خروجی‌های باکیفیتی داشته باشیم.
گسترش ابعاد ماجرا، این ضرورت را ایجاد کرده که کمیته‌ای با مشارکت و ایفای نقش متخصصین، مسئولان و حتی هیات‌های مردمی برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی شکل بگیرد. برای حفظ اعتماد عمومی و رفع نگرانی‌های عمومی ضروری به نظر می‌رسد که چنین کمیته‌ای سریعا تشکیل و به شکل روزانه به جامعه اطلاع‌رسانی کند
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه در اقتصاد رها شده عمل می کنیم،گفت: باید کمیته ای فراتر از بانک مرکزی و دولت برای مقابله با مشکل بازار ارز تشکیل شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای بنده آن است که کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز و کنترل آن تشکیل شود.
زیباکلام گفت: در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند و از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود.
وزارت کشور از تشکیل کمیته‌ای برای احقاق حقوق متضررین حوادث اخیر خبر داده است که این اقدام می‌تواند منجر به افزایش اعتماد عمومی شود.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی از بررسی ابهامات بودجه‌ای بورس در کمیته‌ای مشترک خبر داد و گفت: در خصوص عرضه خودروهای پرتیراژ در بورس کالا اقداماتی در جریان است.
کمیته‌ای با نام نظارت بر زیبا سازی معابر و اماکن عمومی در قطر راه‌اندازی شده تا این کشور حال و هوای جام جهانی به خود بگیرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهاداتی برای تقویت بورس در بودجه آتی ارائه دهند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد که کمیته‌ای برای دسترسی سکوهای بخش خصوصی به اطلاعات خودرو تشکیل شود.
بر اساس دستور وزیر اقتصاد کمیته‌ای متشکل از این وزارتخانه، سازمان برنامه، بانک‌ها، نمایندگان مجلس و کارآفرینان به منظور الحاق پیشنهاد آنها به لایحه بودجه ۱۴۰۲ تشکیل می‌شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نرخ جدید عوارضی‌ها به کمیته‌ای برای بررسی‌ها ارسال شده و ما اسناد و جداول پیشنهادی را به این کمیته برای تصمیم‌گیری ارسال کرده‌ایم.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای در خصوص ساماندهی فضای تئاتر شهر خبر داد و گفت: ضرورت دارد حریم بنای تئاتر شهر بدون ایجاد حصارکشی و دیوارکشی حفظ شود.
قاتل پرستار جوان دستگیر شد
مقرر شد کمیته‌ای مشترک درباره اتفاقات انتخابی تیم ملی کشتی تشکیل و با آسیب شناسی صورت گرفته، جلوی تکرار چنین وقایعی گرفته شود.
در این بیانیه درخواست شده اکثریت اعضای این کمیته را زنان تشکیل دهند؛ درخواستی که پیش بینی می‌شود در روزها یا هفته‌های پیش روی توسط هیات مدیره خانه سینما اجابت و کمیته‌ای تشکیل شود. این کمیته قاعدتاً یک وظیفه موقت ندارد و در عین حال باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا از صنوف بخواهد از همکاری با سینماگرانی که از سوی این کمیته دارای سوءرفتار اخلاقی در مواجهه با زنان سینماگر هستند، خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ