دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: فوت ناشی از سوانح ترافیکی در ۹ ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: رشد استان در گروی توسعه بخش کشاورزی است و در همین راستا باید از تبخیر آب جلوگیری شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۶۹۷ حادثه ویژه در هفته گذشته، از رشد ۱۴ درصدی این قبیل حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۶۹۷ حادثه ویژه در هفته گذشته، از رشد ۱۴ درصدی این قبیل حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ از دوشنبه تا پنجشنبه (۲۲ تا ۲۵ خرداد) خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پرونده‌های قصاص نفس استان در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۴ درصدی به نسبت سال ۱۴۰۰ مواجه بوده است.
در معاملات روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد -معادل ۶۲ صدم درصد- نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد بالا آمد. آیا روند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار خواهد بود؟
شاخص کل بورس در اولین ساعات بازگشایی بازار سرمایه با رشد۱۳ هزار و ۱۷۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۶۸ واحدی قرار گرفت.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۷۷۴۱ واحدی توانست باز هم برای فتح کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد قدم بردارد.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۸ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۴ تا ۲۰ درصدی داشته و در مقابل صادرات اغلب محصولات فولادی کاهش یافته است.
فضانوردان ماموریت شنژو ۱۴ دانه برنج تولید شده در فضا را به زمین بازگرداندند. اکنون دانشمندان می‌توانند برای تولید منابع غذایی پایدار از این گیاه استفاده کنند. همچنین رشد این گیاه در فضای بدون گرانش می‌تواند به دانشمندان در شناخت اثر ریز گرانش بر رشد گیاه کمک کند.
شاخص کل بورس تهران در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر رشد کرد و طی روز چهارشنبه ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و شاخص هم‌وزن نیز بازدهی مثبت ۰.۱۹ درصدی را به ثبت رساند تا روند صعودی بازار تداوم یابد. آیا امروز شنبه ۱۴ آبان ماه نیز این روند ادامه دار است؟
برخی واحدهای مسکونی کوچک و میان متراژ در تعدادی از محله های تهران با اجاره های نجومی روبه رو شده اند که عملا به خروج بخشی از متقاضیان از محله های گران پایتخت منجر شده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۳۲ هزار تومان رسید.
ازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه (۱۵ تا ۱۸ مردادماه) خبر داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش ۵۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته و تحت تاثیر رشد قیمت انس جهانی، ۱۴ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان معامله شد.
تا زمانیکه دولت در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی، اصلاحات ساختاری انجام ندهد و از این وضعیت فاصله نگیرد، ما شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف خواهیم بود که در این زمینه بازار خودرو نیز پیشتاز خواهد بود، زیرا با توجه به اینکه خودرو درحال حاضر یک کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود، با افزایش انتظارات تورمی و هجوم سیل نقدینگی روبرو می‌شود که خروجی آن افزایش مداوم قیمت‌ها است...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ