بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم بهمن تا اول اسفند ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.
بانک آینده در راستای خط‌مشی خود و هم‌گام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، حمایت از فعالان اقتصادی، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله اولویت‌های خود، قرار داده است.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تجارت غیرنفتی ایران با اعضای شانگهای به بیش از ۳۸.۸ میلیارد دلار رسید.
بانک سپه در سال جاری بیش از 3 هزارمیلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان وظیفه پرداخت کرده است.
رئیس رقابت علمی کنز گفت: بیش از ۱۰۰ عضو هیات علمی و استاد دانشگاه برای داوری سومین دوره رقابت علمی کنز اعلام آمادگی کردند.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت تا پایان دی‌ماه سال جاری تعداد 116 هزار و 459 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان اعطا کرده است.
بانک ملت اطلاعات و صورت های مالی یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی در 8 ماهه ابتدای سال از محل اعطای تسهیلات، بیش از 585.784 میلیارد ریال درآمد در حساب های خود منظور کرده است.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد دلار به اوکراین کمک نظامی اعطاء کرده است.
معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیش از ۱۰ نوع تسهیلات را به شرکتهای دانش بنیان ارائه می کند.
مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری” مهرریزان”، با حضور اعضای هیات مدیره بانک، نمایندگان بانک مرکزی و دادستانی کل کشور برگزار شد و بیش از 14 هزار نفر از برندگان این حساب‌ها شناخته شدند.
بانک سپه ۳۳ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال در قالب ۷۴ هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.
بانک سپه 33 هزار و 848 میلیارد ریال در قالب 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ محصول نانو، تاییدیه نانو مقیاس دریافت کرده اند.
معاون مالی و سرمایه انسانی و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد: حدود ۶۸ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان از فروردین ۱۳۹۴ تا شهریور ۱۴۰۱ واریز شده و قابل برداشت است.
... همچنان‌ که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
عضو هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بیش از ۱۶۹ میلیارد ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم تیر تا اول مرداد ۱۴۰۱ بازنشست شده اند، واریز شد.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس گفت: مقاومت در کرانه باختری پیشرفت کرده است و بیش از هر زمان دیگری خواب را بر رژیم صهیونیستی حرام خواهد کرد.
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۹۵ هزار فقره تسهیلات تکلیفی تا پایان مرداد جاری توسط بانک سپه در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه و ... پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ