کلی ناسیمنتو، دختر پله، می‌گوید او پس از حذف برزیل دوست داشت تیم ملی آرژانتین قهرمان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جرارد پیکه مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم بارسلونا به ادعای دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور واکنش نشان داد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
ویدیویی از یک دختر روس که در خیابان‌های تهران ادعا می‌کند که تمامی ماشین‌های سطح شهر ارزان است در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
یک اینفلوئنسر ونزوئلایی مدعی شده یک سال قبل با کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال در هتل محل اقامت سلسائوی اروپا رابطه داشته است!
متهم به تجاوز گفت: من مغازه‌دار هستم، ثروت آنچنانی ندارم، اما آزیتا قصد دارد اخاذی کند. او یک دروغگو است و چه خوب که حالا فهمیدم؛ قبل از اینکه با او ازدواج کنم.
اول شوکه شده بودم، اصلاً باورم نمی‌شد چه اتفاقی برایم افتاده است. خیلی می‌ترسیدم. بعد موضوع را به یکی از دوستانم گفتم. او به من پیشنهاد داد شکایت کنم. دوستم به من گفت سیاوش دیگر به سراغت نخواهد آمد. بعد از آن روز سیاوش دیگر به تلفن‌های من جواب نداد تا اینکه تهدید کردم شکایت می‌کنم. خودش با من تماس گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. وقتی دید موفق نمی‌شود تهدید کرد موضوع را به دکتر می‌گوید. با این حال من شکایت کردم.
مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سیا و سپس وزیر خارجه آمریکا بود، ادعا کرده که دختر و داماد او به دنبال برکناری نفر دوم دولت سابق و تعیین فرد دیگری به این منصب بودند.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
حمید رسایی گفت: خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است.
ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آن‌ها از کشور ممانعت به عمل آمده است.
همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؛ این شایعه چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
دختر دیگو مارادونا ادای احترام بازیکنان برزیل به پله را جشن گرفت و در پیامی کنایه‌آمیز به تیم ملی آرژانتین از انتظار این کار برای پدرش گفت.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
فاطمه هاشمی رفسنجانی نوشت: مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله که به جرم بدحجابی دستگیر و برای ارشاد و توجیه! به مقر پلیس انتقال داده شده بود، پشت درب‌های بسته و در میان بهت خانواده، دچار عارضه شد و به کما رفت! حقیقتاً، جا دارد در نظامی که ادعای حاکمیت اسلام را دارد، انسان از این غصّه، دق کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
در چند روز گذشته در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر اینکه در یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی کشور شهریه دلاری از دانشجویان ایرانی اخذ می‌شود، منتشر شد. همچنین برخی مدعی بودند که این دانشگاه منتسب به فرزندان یکی از سران سابق قوا است؛ ادعایی که سخنگوی وزارت علوم آن را از اساس کذب می‌داند.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ