پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را به اتهام حمل لوازم ساخت بمب در چمدان مسافرتی در فرودگاه «لی های ولی» پنسیلوانیا بازداشت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۲ خانم خبرنگار بازداشتی ارتباطی با تهیه‌ گزارش از موضوع مهسا امینی ندارند و با آمریکا همکاری داشته‌اند.
فرماندهی سازمان ملل ناظر بر منطقه غیرنظامی در مرز میان دو کُره امروز اعلام کرد که یک نظامی آمریکایی بعد از عبور از مرز کره‌شمالی از سوی پیونگ‌یانگ بازداشت شده است.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در گفتگو با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تاکید کرده تصمیم گیری در خصوص آینده ایوان گرشکوویچ بر عهده دادگاه است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد روزنامه نگار بازداشت شده آمریکا، تحت پوشش روزنامه نگار اقدامات جاسوسی صورت داده است.
وزیر خارجه آمریکا امروز در نشست استماع کمیته تخصیص مجلس سنای این کشور گفت که در صورت سفر «پوتین» به یک کشور عضو دادگاه کیفری بین‌ المللی، وی باید بازداشت شود!
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
المانیتور نوشت: سیامک نمازی طی مصاحبه با سی‌ان‌ان از زندان اوین، جایی که از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با یک کشور متخاصم» (ایالات متحده آمریکا) در بازداشت به سر می‌برد، از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد که سیاسی بازی را کنار بگذارد و «به این کابوس» برای او و دو فرد دو تابعیتی دیگر پایان دهد.
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه به یخ‌زدگی و جان باختن یک زندانی در بازداشت پلیس آمریکا، واکنش نشان داد.
مأموران پلیس آلاباما آمریکا یک فرد معتاد را به‌عنوان بخشی از تنبیه در محیطی فریزر مانند محبوس کردند که از شدت سرما جان باخت.
چین مدعی است که یک موشک مافوق صوت در اختیار دارد که می‌تواند ناو‌های هواپیمابر آمریکا را نابود کند. تحلیلگران می‌گویند که موشک YJ-۲۱ با هدف بازداشتن مداخله آمریکا در صورت حمله چین به تایوان ساخته شده است.
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
یک زن سیاه‌پوست در شهرستان باتر آمریکا هنگام بازداشت توسط دو پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
ستاره پیشین بسکتبال آمریکا و تیم نیویورک نیکس بازداشت شد.
یک سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا امروز اعلام کرد که لیبیاییِ متهم به ساخت بمب در حادثه لاکربی در بازداشت این کشور است.
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در ۴۸ ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر بازداشت یک زن تبعه این کشور در عربستان را تأیید کرد.
پلیس آمریکا از دستگیری شخصی مسلح به چاقو که رای دهندگان در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا در ایالت ویسکانسن را تهدید کرده بود، خبر داد.
داوود سوری فارغ‌التحصیل دکتری اقتصاد از دانشگاه «ویرجینیا تِک» در آمریکاست و مقالات بسیاری در حوزه‌های اقتصاد کلان، اقتصاد پولی و بازارهای مالی از وی منتشر شده است.
سازمان ملل می‌گوید به یک ایرانی-آمریکایی بازداشت شده اجازه خروج از ایران داده شده است.
کریس تای، خبرنگار شبکه سی بی اس از مقابل مقر اف بی آی در شیکاگو گزارش داد: ما در اداره کل اف بی آی در شیکاگو هستیم. در حدود ساعت یازده صبح امروز یک مرد از موانع موجود در اینجا عبور کرده است. وی از روی موانع پرید. مقامات امنیتی او را بازداشت کردند. وی که سلاحی همراه خود نداشته است، بازداشت شد و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.
وکیل سابق جمال خاشقچی که در امارات در بازداشت به سر می بُرد پس از پرداخت یک میلیون دلار این کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ