هافبک تیم پالمیراس یک رژیم سختگیرانه را دنبال کرد تا سطح آمادگی خود را افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
رحیم استرلینگ در حال ساخت عمارتی مجلل است که بعد از پایان حدود 8 میلیون یورو ارزش خواهد شد.
متخصص تغذیه گفت: رژیم‌های غذایی روزه‌داری متناوب علیرغم کارایی بالا، اما در برخی افراد اثر عکس دارد؛ برخی به این دلیل که ساعاتی از روز را گرسنه می‌شوند و یا با محدودیت کالری مواجه‌اند، در بازه زمانی آزاد بی‌رویه غذا می‌خورند و کالری بیشتری دریافت می‌کنند و چاق‌تر از قبل می‌شوند.
این تفنگ در جنگ‌های سال ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ در نقش تفنگ سازمانی این رژیم ایفای نقش کرد و سرانجام با تفنگ تهاجمی ام ۱۶/گلیل و تسلیحات دیگر جایگزین شد. اگرچه همچنان در برخی تمرین‌ها این سلاح دیده می‌شود.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سرنگون کردن یک پهپاد شد که از لبنان به سوی اراضی اشغالی به پرواز درآمده بود.
همانطور که از نامش پیداست این پرنده بیش از همه برای رژیم غذایی غیرمعمول و ترسناک خود شهرت دارد. این پرنده‌ها هنگامی که منابع غذایی در دسترس نباشد رو به خونخواری می‌آورند و با تغذیه از خون دیگر موجودات خودشان را سیر می‌کنند.
چلسی مزد بازی تهاجمی خود در نیمه اول را گرفت و بعد از چند موقعیت بسیار خوب سرانجام در دقیقه 43 دروازه دورتموند را باز کرد.
یک منبع سوری جزئیات حمله هوایی جدید رژیم صهیونیستی علیه مناطقی از دمشق را اعلام کرد.
مردم سودان با برگزاری تجمعی ضمن سر دادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی، هر گونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.
با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی خیل عظیمی از فلسطینی‌ها در مراسم استقبال از ماهر یونس که پس از 40 سال از اسارت آزاد شد، حاضر شدند.
«مسعود نجابتی» استاد هنر‌های تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد.  او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم، چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای.
در این قسمت از داستان های جام جهانی فوتبال، به سراغ نهمین دوره آن می رویم.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
جنبش های فتح و حماس با تاکید بر اینکه هر اقدامی از سوی صهیونیست ها با عکس العمل فلسطینیان مواجه خواهد شد، درباره پیامدهای آتش زدن قرآن کریم به دست صهیونیست ها هشدار شدید اللحن دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ