سومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان اسطوره پاراوزنه‌برداری ایران و جهان در حالی فرا رسید که جای خالی او هنوز هم در رقابت‌های پارالمپیک احساس می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز برتری پرگل سپاهان برابر تراکتور در نقش جهان، هافبک ریز نقش اصفهانی‌ها فرصت بازی پیدا نکرد.
احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر در تلاش برای تطبیق هر چه سریعتر با اندیشه‌های مورایس هستند.
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان به سپاهان اصفهان پیوست.
هافبک فصل گذشته فولاد در انتقالی غیرمنتظره راهی سپاهان شد.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
ورزشکار رشته ورزشی کشتی پهلوانی به ۳ سال محرومیت از فعالیت‌های ورزشی محکوم شد.
حسین غرقی ادامه داد: منتظر آمدن فرزندان پهلوان از خارج کشور هستیم تا مراسم تشییع را دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار کنیم.
تازه‌ترین عکس از نوه جهان پهلوان تختی در آمریکا
مسئول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تأکید بر مقابله با اشغالگری آمریکا در کشورش، با «پهلوان پنبه» خواندن ولیعهد سعودی گفت که ساقط شدن او قطعی است.
مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» با موضوع خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید قاسم سلیمانی امروز سه شنبه به میزبانی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
احمد میرزاپور با شکست حریف خود در رقابت‌های پهلوانی قهرمانی کشور، پهلوان سال ایران نام گرفت.
احمد میرزاپور به عنوان پهلوان کشور در سال 1401 معرفی شد.
داوود ایوب پیشکسوت کشتی و آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی درگذشت.
داوود ایوب پیشکسوت کشتی و آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی درگذشت.
احسان پهلوان تعویض طلایی جواد نکونام لقب گرفت و توانست سازنده گل تساوی تیمش باشد.
در حالی که ذوب آهن با نفر توانسته بود تیم فولاد را تا آستانه شکست پیش ببرد این تیم با ضربه ساسان انصاری نتیجه را جبران کرد و به بازی بازگشت.
متولد شهر تفت بود و نامش «ابراهیم حلاج یزدی» بود و بعد‌ها به «یزدی بزرگ» مشهور شد و ماجرایش این بود: «در بیست سالگی موفق شد تمامی پهلوانان یزد را مغلوب کند و آوازه قدرت و هیکل ورزیده و مهارتش در کشتی به تهران رسید و به دستور وزیر دربار ناصرالدین شاه به تهران آورده شد.
مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی در منطقه ۱۲ برگزار شد.
واکنش برخی اعضای مجمع به ادعای عجیب شایسته که مدتهاست دیگر رئیس فدراسیون تنیس نیست و به عنوان عضو هیات اجرایی راهی سفرهای خارجی می‌شد، لبخند معنی دار بود.
احسان پهلوان و سعید آقایی تا همین چند ماه پیش عضو تیم پرسپولیس بودند.
نمایندگان مردم استان فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ضمن تاکید بر پیشرفت روز افزون محصولات با کیفیت این مجموعه خودروساز بیان داشتند: با عرضه محصولات گروه بهمن در بورس کالا به رونق و ارتقای تولیدات خودرویی این مجموعه کمک خواهیم کرد.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است
پهلوان احتمالا با توجه به خریدهای جدید پرسپولیس جایی در ترکیب اصلی پیدا نمی‌کرد و نمی‌خواست توسط گل‌محمدی به نیمکت چسبیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ