رئیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم با بحران داخلی عمیق و خطرناکی مواجه است که همه را تهدید می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسحاق هرتزوگ خطاب به حزب‌الله لبنان ادعا کرده که بهتر است عزم و اراده تل آویو را آزمایش نکنید.
به خواب رفتن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
چهار نفر از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند که سخنرانی رئیس رژیم صهیونیستی در کنگره را تحریم کرده و در آن مشارکت نخواهند کرد.
روزنامه «تایمز اف اسرائیل» اعلام کرد: «اولنا زلنسکی»، همسر رئیس جمهوری اوکراین هفته آینده با دعوت رسمی همسر «اسحاق هرتزوگ» به تل‌آویو سفر می‌کند.
هرتزوگ پیش از سفر به باکو و در فرودگاه بن گوریون به خبرنگاران گفت: اکنون برای یک سفر رسمی مهم به آذربایجان می‌روم که میزبان آن رئیس جمهور آذربایجان خواهد بود. آذربایجان کشوری دوست، نزدیک، مهم و کلیدی است و ما مسائل زیادی در چارچوب همکاری میان دو طرف داریم.
هرتزوگ بعد از استقبال الهام علی اف رئیس جمهوری جمهوری آذربایجان از وی، در پیام توئیتری به زبان‌های عبری، انگلیسی و آذری به تمجید از الهام علی اف پرداخت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، بر لزوم ادامه روند تقویت روابط تل‌آویو-آنکارا تاکید کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی ضمن تبریک به رئیس جمهور ترکیه پس از پیروزی در انتخابات این کشور، از تعمیق روابط با آنکارا ابراز اطمینان کرد.
منابع عبری از سفر قریب الوقوع رئیس رژیم صهیونیستی به باکو، برای دیدار رسمی با مقامات جمهوری آذربایجان خبر می‌دهند.
صهیونیست‌ها برای هجدهمین هفته متوالی، تظاهرات علیه نتانیاهو و سیاست‌های کابینه او را از سر گرفتند و شماری از آنها مقابل خانه رئیس رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی این رژیم تجمع کردند.
یدیعوت آحارونوت از دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ در جریان سفر این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
هرتزوگ همچنین افزوده است که پیشنهاد استعفای خود را رد کرده‌ام؛ چون استعفا در شرایط فعلی اصلاً درست به نظر نمی‌رسید.
رئیس رژیم صهیونیستی وضعیت فعلی در تل آویو را بحرانی توصیف کرده و گفته است در این شرایط پیشنهادات استعفا را رد کرده است.
تشدید اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی برای چندمین بار با واکنش رئیس این رژیم همراه شد و او اذعان کرد که اسرائیل با بحران تاریخی داخلی مواجه است و سخت ترین لحظات خود را تجربه می کند.
رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس کمیسیون اروپا در بروکسل به بیان اظهارات و ادعاهای ضدایرانی پرداخت.
رئیس رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی سابقه درباره نابودی این رژیم طی چند سال آینده هشدار داد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت با انتشار کاریکاتوری از مواضع ضعیف و ناکارآمدی سیاسی اسحاق هرتزوگ انتقاد کرد.
رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال روی کار آمدن کابینه جدید و تندرو این رژیم گفت که هیچکس حق ندارد بگوید که اسرائیل محکوم به نابودی است.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
هرتسوگ گفت که باید برای نجات جهانی که خداوند به عنوان نعمت به ما داده است، تلاش کنیم.
رئیس رژیم صهیونیستی که برای شرکت در اجلاس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ به مصر سفر کرده، با رئیس امارات دیدار کرد.
بلینکن و هرتزوگ درباره آنچه آن را «تقویت روابط دوجانبه آمریکا-اسراییل، نگرانی‌های امنیتی مشترک، از جمله جنگ متجاوزانه روسیه در اوکراین و تاثیر مخرب ایران در منطقه» خوانده‌اند، گفتگو کرده‌اند.
هرتزوگ با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران گفت: ما به شدت نگران یک توافق احتمالی هستیم، چون از نداشتن جدیت، صداقت و پایبندی حکومت ایران به قوانین جهانی نگرانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ