سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاها علیه ایران، مدعی شد که تمام گزینه ها در قبال ایران روی میز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به ادعا‌ها درباره ربوده شدن مغز متفکر عملیات علیه اسرائیلی‌ها در قبرس از ایران واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت که واشنگتن با کشورهای منطقه برای مقابله با آنچه رفتارهای بی ثبات کننده ایران خواند، همکاری می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین با رد ادعاها درباره عملیات هکرهای چینی علیه زیرساخت‌های آمریکا
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کنست رژیم صهیونیستی با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
شماری از نمایندگاه کنگره آمریکا با طرح ادعاهای واهی خواستار اقدام متحدان اروپایی خود علیه سپاه شدند.
آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ مشترک خود به تکرار ادعاها علیه ایران پرداختند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
گزارش آمریکا بعد از دیدار هیئتی بلندپایه از آمریکا با نمایندگان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس منتشر شده است.در آن دیدار، آمریکا و کشورهای عربی به تکرار ادعاها علیه ایران پرداختند.
وزیر امور خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای انگلیسی  خود به طرح ادعاها علیه ایران پرداخت.
جنبش انصارالله یمن به ادعاهای واهی آمریکا در خصوص ارسال سلاح توسط ایران به یمن واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا در ارتباط با همکاری‌های ایران و روسیه و نیز اتهامات وی علیه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با جنگ اوکراین را بی اساس و بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران توصیف کرد.
کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز در مصاحبه ای به تکرار ادعاهای خصمانه کشورش علیه ایران پرداخت.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار ادعاها علیه تهران گفت که اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری است.
فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ‌نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.
نماینده آمریکا در امور ایران بامداد شنبه با انتشار پستی در حساب توئیتری خود به طرح ادعاهای مداخله گرایانه علیه تحولات داخلی ایران پرداخت.
لوید آستین با اشاره به ادعاها درباره احتمال استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی گفت: «صحبت کردن درباره استفاده از چنین سلاح‌هایی خطرناک و غیرمسئولانه است.»
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهارنظری مضحک مدعی شد که نیروهای ایرانی با حضور در شبه جزیره کریمه به روسیه در انجام عملیات پهپادی در اوکراین کمک کرده اند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به اقدامات و تحریم های ضدایرانی ادامه خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به تکرار ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت.
عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای که به امضای ۵ همکار وی رسیده است، از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواسته است تا پرونده پادمانی واهی علیه ایران را مختومه نکند.
علیرغم اینکه ایران بارها گفته است برنامه ای برای ساخت سلاح اتمی ندارد، سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا می خواهد مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ