منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه از شهادت یک جوان ۲۲ ساله فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اریحا مجروح شده بود، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت احمد یعقوب طه، جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در غرب شهرک سلفیت در کرانه باختری خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست‌ها شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی به دست شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
یک جوان فلسطینی امروز به دست شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
در یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و 6 تَن دیگر زخمی شدند.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک جوان ۲۱ ساله در نزدیکی شهر الخلیل با ضرب گلوله نیروهای اشغالگر صهیونیستی خبر دادند.
منابع محلی در الخلیل در جنوب کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.
یک جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شرق شرق نابلس در کرانه باختری به شهادت رسید و شماری دیگر با گلوله جنگی زخمی شدند.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.
منابع فلسطینی اعلام کردند در حملات بامداد امروز نظامیان صهیونیست به کرانه باختری سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی شهادت ۶ جوان فلسطینی در کرانه باختری در حملات نظامیان صهیونیست، اعتصاب سراسری در کرانه باختری آغاز شده است.
منابع فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی در شهر قلقیلیه در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت جوان فلسطینی که اخیرا در یورش نظامیان صهیونیست به جنین زخمی شده بود خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
دو جوان فلسطینی بامداد امروز پنج شنبه در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در مناطق البیره و نابلس در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ