رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: با تداوم نبرد حق و باطل، هر غفلت و کوتاهی در جهاد تبیین می‌تواند به تغییر جایگاه شهید و جلاد منجر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان ملوان معتقد است عملکرد این تیم برابر استقلال نویدبخش روزهای خوب است.
عدم اشراف به وضعیت مراکز نگهداری و عدم رصد دائمی این مراکز یکی از اصلی‌ترین نقاط ضعفی است که موجب شده است تا هر چند وقت یک بار وضعیت نا به سامان یکی از این مراکز در صدر اخبار قرار بگیرد.
سیدابراهیم در تشریح نتایج و دستاورد‌های این سفر گفت: ارتباط ما با قاره آفریقا، مثل ارتباط با کشور‌های قاره آسیا و دیگر نقاط جهان اهمیت دارد و نباید ارتباط با این قاره که سرزمین فرصت‌هاست، مورد غفلت واقع شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: با اطلاعاتی که به من می‌رسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم؛ هم به تبلیغ احتیاج داریم، هم به موعظه احتیاج داریم.
مربی دروازه‌بانی فوتبال ایران با بیان اینکه از فدراسیون فوتبال دلخوری دارد، گفت: رفتن علیرضا بیرانوند به هر تیم دیگری برایش حاشیه ساز بود و تمرکزش را به هم می‌ریخت.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
شهریار مغانلو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در لیگ بیست و دوم را داشته است.
شهریار مغانلو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در لیگ بیست و دوم را داشته است.
رشت- ظرفیت‌های خوب تجاری، اقتصادی و بازار هدف فعال، فرصت خوبی برای صادرات محصولات و تولیدات صنایع دستی فراهم کرده تا ضمن اقتصادی سازی این بخش، فرهنگ و هنر ایران نیز به دنیا معرفی شود.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اشتباهات داوری و اعتراض ها به فوتبال ما ضربه زده است گفت: مدتهاست که قرار است سیستم VAR به فوتبال ما بیاید اما تنها در حد حرف باقی مانده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: توجه جدی به مسائل فرهنگی و پژوهشی در برنامه هفتم ضروری است و غفلت در بخش فرهنگ پیامدهای جبران ناپذیری دارد.
مشاور عالی رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نویسنده کتاب "جنگ شناختی" گفت: ما غفلت کردیم، باید با جوانان صحبت بیشتری می کردیم و نمی گذاشتیم اسیر دشمن شوند، باید برای جوانان وقت می گذاشتیم
دکتر معتمدی با توجه به موقعیت ویژه‏ ایران در منطقه گفت: غفلت از دشمن و توطئه‏ او برای جمهوری اسلامی در این روزها منطقی نیست و نباید مشکلات را فقط درونی دید. به هر حال منطقه در موقعیت حساسی است و نقش ‏آفرینی جمهوری اسلامی به هیچ وجه خوشایند جهان نیست.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
معاون بیمارستان روانپزشکی روزبه با تاکید بر اینکه موضوع که سلامت روان در ایران و جهان مورد غفلت قرار می‌گیرد، گفت: آن اندازه که برای سلامت جسم خود اهمیت قائل هستیم، برای سلامت روان اهمیت قائل نیستیم. به همه پارامتر‌های زندگی از قبیل منزل مسکونی، خوراک، پوشاک و... بیش از سلامت روان اهمیت می‌دهیم. پیش از این بودجه سلامت روان از کل بودجه بهداشت سهم ۴ تا ۵ درصدی داشت، اکنون از عدد دقیق سهم سلامت روان مطلع نیستم، اما می‌دانم که این بودجه باز هم سهم ناچیزی دارد.
تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: خودگرایی، دوری از مشترکات و تمرکز بر افراد بجای موضوعات آفت وحدت هستند و غفلت از مؤلفه‌های وحدت، تفرقه را به وجود می‌آورد.
معاون امور بین الملل اتاق ایران گفت: می‌گویند کیش می‌خواهد میزبان برخی از توریست‌های جام جهانی قطر باشد اما سیاست گذاری خاصی در این رابطه انجام نشده و حتی از گردشگری حالا نیز غفلت شده است.
براساس اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ۸۰ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در جهان انجام می شود اما سهم ایران در حوزه ناچیز و این نشان دهنده غفلتی بزرگ در استفاده از این موقعیت است.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: همیشه در گفتگوها و مذاکرات با آقایان رؤسای ائتلاف استان‌ها بر این تأکید کرده‌ایم که سیاست شورای ائتلاف حضور نمایشی و تشریفاتی خانم‌ها نیست.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ