NBA یک رکورد فرا زمینی از «ویلت چمبرلین» افسانه‌ای رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.
هاکان دمیر تاکنون در هر 5 مسابقه ای که روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران نشسته، شکست خورده است.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
در سال ۲۰۲۲ یک ورزشکارا استرالیایی به نام جکسون ایتالیانو توانست در مدت زمان ۲۴ ساعت ۸۰۰۸ بارفیکس بزند و رکورد قبلی را که که ۷۷۱۵ بود شکست. وی این کار را در جریان یک رویداد خیریه به منظور درمان زوال عقل انجام داد. قرار بر این بود که به ازای هر بارفیکس یک دلار جمع شود.
آریوبرزن یوسف‌زاده، کوهنورد آملی، با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم‌سن‌ترین کوهنورد پسر ایرانی را که موفق به پیمایش و صعود به "قله دماوند" بام ایران شده به نام خود ثبت کرد.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد آملی با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم سن ترین کوهنورد پسر ایرانی که موفق به پیمایش وصعود "قله دماوند" بام ایران شده را به نام خود ثبت کرد.
مهدی طارمی در فصل نقل وانتقالات حداقل ۴ تیم مطرح اروپایی را خواهان خود دید.
دزفول- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از شکسته شدن رکورد خرید گندم در استان خوزستان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲ میلیون تن گندم در خوزستان تولید شد.
او بازیکنی است که در تمام بازیهای پیش فصل پرسپولیس فیکس بوده است.
یزد- استاندار یزد با بیان اینکه ساختار اقتصادی استان به عنوان یکی از دلایل تورم بالا در یزد است، رکورد شکنی یزد در تورم را دقیق ندانست.
رکورد تازه رونالدو در تاریخ فوتبال
بایرن مونیخ آماده است تا پیشنهادی فراتر از 100 میلیون یورو برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کند.
عضو کمیسیون برنامه بودجه به بیان توضیحاتی درباره تأثیر ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت پرداخت و گفت: دولت روحانی مخالف این ارتباط با آمریکای لاتین بود.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: با توجه به زمانبر بودن ساخت پالایشگاه در داخل، یکی از راهکار‌های مهم و کوتاه برای جبران ناترازی بنزین کشور، استفاده از ظرفیت سهامداری ایران در پالایشگا‌های فراسرزمینی است که نفت خام بفرستیم و به جای آن فرآورده نفتی دریافت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ