در جریان دیدار حساس هفته اول تیم‌های استقلال و سپاهان، اتفاقی برای یکی از مدافعان استقلال افتاد که برای او بی سابقه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز پس‌ از چهارسال در آزادی لیگ را شروع می کند.
چهارشنبه ۲۶ ژوییه یا بهتر است بگوییم همین هفته پیش اتفاقی در امریکا افتاد که در تاریخ کم‌سابقه است. برای اولین‌بار مجلس نمایندگان امریکا جلسه‌ای برای «پدیده‌های غیرعادی ناشناس» برگزار کرد که به‌صورت مستقیم از تلویزیون‌ها قابل مشاهده بود.
اتفاقی شگفت‌آور برای اولین بار: ایجنت سابق رونالدو ایجنت طارمی شد.
ساکت الهامی برای اولین بار در طول دوران سرمربیگری خود اقدام به جذب یک بازیکن خارجی کرد که اتفاق جالبی محسوب می‌شود.
امشب بازیکنان تیم ملی برزیل برای اولین بار در تاریخ، پیراهنی یکدست مشکی را برابر گینه بر تن خواهند کرد.
برای اولین بار تیم ملی فیتنس چلنج بانوان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا 2023 لبنان اعزام می شود.
غضنفرآبادی در مورد اینکه بستن تریبون نمایندگان اولین بار است که اتفاق است و قبل از این ما شاهد چنین اتفاقی نبودیم، گفت: شما اولین بار ندیدید، ولی بعدش می‌بینید. این اقدام، قانونی است.
نائب رئیس النصر پس از اطلاع از گل تساوی الهلال، با چهره ای خوشحال نتیجه آن مسابقه را به همکارانش اعلام کرد.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
پنج مرد و یک زن ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی والیبال در سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف در لیگ‌ ملت‌ها 2023 نقش‌آفرینی‌ خواهند کرد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
در جام باشگاه های جهان که امشب شروع می شود، برای اولین بار مکالمه کمک داور ویدیویی و داور وسط برای هواداران و بینندگان پخش می‌شود.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
برای اولین بار در تاریخ یک زن کارشناسی دیدار فینال جام جهانی را از رادیو آلمان بر عهده دارد.
کاپیتان کنونی کرواسی اولین بازی ملی خود را برابر ژاپن برگزار کرده بود و اکنون بعد از 16 سال بار دیگر مقابل این حریف قرار گرفته و امیدوار به صعود تیمش از این مرحله است.
دوره فعلی جام جهانی شاهد ۳ تساوی بدون گل در ۹ بازی اول بود که برای اولین بار از سال ۱۹۸۲ اتفاق می افتد.
تیم فوتبال استقلال عصر روز جهارشنبه با غلبه بر نساجی موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی رقابتهای سوپرجام کشور را از آن خود کند.
تیم فوتبال استقلال عصر روز جهارشنبه با غلبه بر نساجی موفق شد برای اولین بار عنوان قهرمانی رقابتهای سوپرجام کشور را از آن خود کند.
کلوب بروژ طی اتفاق تاریخی برای اولین بار موفق شد جواز حضور در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.
شاگردان کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی خواهند بود که به بیست‌ودومین دوره جام جهانی صعود خواهند کرد، اتفاقی که در صورت عملی شدن برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: برای اولین بار بود که ممیزی رسمی در مورد این کتاب اتفاق افتاد. در ملاقاتی که با آقای رئیسی داشتم گفتم در سایت درج کرده اند که چه قسمتی از این کتاب ممیزی شده است و در این صورت ممیزی معنای خود را از دست می‌دهد. به نظرم می‌شد با تدبیر بهتری این کار را انجام داد.
در جریان دیدار حساس هفته اول تیم‌های استقلال و سپاهان، اتفاقی برای یکی از مدافعان استقلال افتاد که برای او بی سابقه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ