قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
قیمت سکه در بورس نسبت به قیمت سکه در بازار آزاد با قیمت بیشتری مبادله می شود.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سکه امامی امروز سه شنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت مواجه شد به طوریکه قیمت این سکه با ۳ میلیون تومان کاهش به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت به اندازه ۳ میلیون تومان مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
امروز مطالبی همچون سود سه میلیونی برای خریداران ربع سکه بانک مرکزی، شرایط خرید یک خودرو جدید در بورس کالا، نرخ پایانی دلار و یورو قبل از ۲۲ بهمن، سهامداران ثمسکن چقدر سود گرفتند؟، به زودی ۵۰۰ محصول خدیزل در بورس کالا، این نماد افزایش سرمایه می‌دهد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با رشد مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، قیمت هر گرم طلا نیز به ۲ میلیون تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با ۸۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۲ میلیون تومان معامله شد.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز افزایشی بود و قیمت سکه امامی به ۲۲ میلیون تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۲ دی ماه) ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
ریزش ربع سکه ادامه داشته و به قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
امروز در بازار تهران هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۹۲ هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ۲۲ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان قیمت خورد.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۲ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
با گشایش نماد معاملاتی سکه مرکزی، عرضه اولیه اوراق گواهی سکه بانک مرکزی به روش حراج تک‌قیمتی در بورس کالای ایران با موفقیت انجام شد.
امروز در بازار تهران قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ