سرمربی پرتغالی سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال این موفقیت را به شانس ارتباط داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
با وجود نگرانی های موجود درباره صدور کارت مربیگری جواد نکونام، مشکل سرمربی استقلال به زودی حل می شود.
احمد مساجدی در ژاپن دوباره به دنیای مربیگری بازگشت.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال دوباره در قطر به کار مربیگری ادامه می‌دهد.
مصاحبه امروز زین‌الدین زیدان و صحبتهای او درباره بازگشتش به مربی‌گری، در رسانه‌های فرانسوی به گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت او به رئال مادرید در تابستان آینده دامن زده است.
وریا غفوری نسبت به مربیگری نکونام در استقلال، واکنش سرد و بی تفاوتی داشت.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: پس از یک سال مدیریت در فوتبال تصمیم گرفته‌ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم.
رسول خطیبی اعلام کرد می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد و علاقه‌ای به ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل در فوتبال ندارد.
سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حالا تنها به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فکر می‌‌کند.
مدیرعامل شمس آذر قزوین به شایعه مربیگری وریا غفوری پاسخ داد.
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود
بهروز عطایی پس از نه سال دوباره خارج از آمل در رده باشگاهی مربی گری خواهد کرد.
استفانو پیولی درباره الگوهایش در دنیای مربیگری و ذهنیت میلان در دیدار پیش رو مقابل ناپولی صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است اگر همتای اسپانیایی‌اش به مربیگری ادامه دهد به سرنوشتی دچار خواهد شد که تقریباً همه مربیان فوتبال دنیا تجربه کرده‌اند. - اخبار ورزشی -
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در مصاحبه با سایت یوفا درباره فلسفه مربی‌گری خاص خود صحبت کرد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌های قبلی درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است.
فرانک ریبری این هفته با مدیران باشگاه سالرنیتانا جلسه‌ای خواهد داشت تا درباره برنامه‌هایش برای دوران بازنشستگی گفتگو کند.
لوتار ماتئوس تایید کرد که دوباره به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد اما او این بار نه هدایت یک تیم بزرگسالان بلکه هدایت تیم زیر 11 سال بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت.
کارلوس کی‌روش با کوله‌باری از تجربه برای سومین دوره متوالی تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی هدایت خواهد کرد.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در راه برخی استان‌های کشور
مربی‌گری در چنین تیم‌هایی را دوست دارم چرا که برای رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها می‌جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ