پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به حضور یورگن لوکادیا مهاجم هلندی در این تیم واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه یک یا ۲ نوشیدنی حاوی شکر باعث افزایش ۲۶ درصدی احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. از آن‌جا که برخی نوشابه‌های انرژی‌زا را شب برای بیدارماندن و انجام کار‌های باقی‌مانده‌شان می‌نوشند، این مقدار شکر و همچنین کافئین موجود در انرژی‌زا‌ها می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و حتی در انگلیس مصرف نوشابه انر‌ژی‌زا به طورکلی برای زنان باردار ممنوع شده است.
لیونل مسی 10 روز دیگر در ورزشگاه بومبونرا و در بازی خداحافظی خوان رومن ریکلمه حاضر خواهد شد.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سالروز شهادت امام صادق(ع) در فاطمیه بزرگ تهران به وزیر ارشاد تذکر داد.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش که مصلحت عمومی اساسا چیست؟ تصریح کرد: در فلسفه قانون و سیاسی در این مورد صحبت شده است. به این بحث‌ها خیلی پرداخته نشده است و باید این‌ها تحقیق شود. مصلحت عمومی چه نسبتی با مصلحت اشخاص دارد؟ ایا مصلحت عمومی جمع نظر افراد است یا به واقع مصلحت عموم است؟ ایا منفعت فقط مادی است یا امور ارزشی و معنوی هم نفع هستند؟ در جمهوری اسلامی تردید نداریم امور ارزشی و معنوی در امور مادی دخیل است.
کیهان نوشت: دلیل اینکه قاطبه فقهای معاصر پس از انقلاب اسلامی و حاکمیت فقیه جامع‌الشرایط، حفظ نظام اسلامی را واجب می‌دانند، این است که حفظ جمهوری اسلامی لازمه حفظ اسلام قلمداد می‌شود.
فوتبال روسیه در حال آماده شدن برای یک تصمیم مهم و انتقال احتمالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
شکست پاری سن ژرمن برابر بایرن مونیخ باعث شده که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از هر زمان دیگری به بارسا نزدیک‌تر باشد.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشد اما دستیار او به شدت از داوری این مسابقه انتقاد کرد و از لفظ «جنگل» و «مسخره بازی» برای توصیف اتفاقات استفاده کرد!
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد باشگاه شارلوا بلژیک با علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود معامله بدی خواهد داشت.
تعبیر خواب به روش یونگ را می‌شناسید؟
تعبیر عجیب مجری شبکه ورزش از اخلاق سرمربی استقلال: سا پینتو هاته!
امیلیانو مارتینز یک بار دیگر با درخشش در ضربات پنالتی، مسی را به وجد آورد.
نشریات انگلیسی، دیدار این تیم برابر تیم ملی ایران در جام جهانی را آسان توصیف کرده اند.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست برای دومین‌بار در دوران ورزشی‌اش عنوان قهرمانی را به دست آورد.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر مقام رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم»، رمز عبور از حوادث بزرگ است.
نشریه مادریدی ستاره ایرانی پورتو را تهدید بزرگ برای اتلتیکو مادرید معرفی کرد.
راننده خودروی سنگین پس از اینکه در اتوبان شلوغ متوجه خرابی خودرو شد در تصمیمی عجیب و خطرناک، به زیر خودرو رفت تا شخصاً وسط اتوبان کامیون خود را تعمیر کند. اقدامی که در نهایت باعث یک تصادف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ