اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت چهار نفر بر اثر غرق‌شدگی در گتوند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند در پی سیلاب‌ها و باران‌های شدید در این کشور دست‌کم ۴ نفر جان خود را از دست دادند.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند انفجاری در ساختمانی در مرکز شهر توکیو عصر دوشنبه رخ داد اما آتش خیلی زود مهار شد.
انزلی- فرمانده انتظامی بندرانزلی از مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال ۴ نفر مسموم به بیمارستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در نزدیکی رودخانه اتاوا در کانادا، ۲ نفر از ۴ سرنشین آن مفقود شدند.
مصدومیت ۴ نفر درپی سقوط از پله برقی در مترو
۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، آمار جان باختگان ناشی از اصابت صاعقه طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴ نفر رسید.
آبادان- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: گاز گرفتگی در منطقه ذوالفقاری شهرستان آبادان چهار نفر را مصدوم کرد.
بهارستان- رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بهارستان از دستگیری چهار نفر به دلیل جستجوی گنج در تپه های نسیم شهر خبر داد.
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت چهار نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جان باختن ۴ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
رییس پلیس تهران از دستگیری چهار نفر دیگر از عوامل شهادت آرمان علی‌وردی طلبه شهید ۲۱ ساله خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۵ نفر به عنوان عامل اصلی در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، البته تعدادشان بیشتر بود، اما عوامل اصلی ۱۵ نفر هستند که پنج نفر از آنان را دستگیر کردیم، چهار نفر نیز به تازگی دستگیر شدند و مابقی نیز به زودی دستگیر خواهند شد.
فرمانده انتظامی بمپور سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در ایستگاه انتظامی و حفاظت جاده‌ای محور ایرانشهر - بمپور حادثه‌ای رخ داد که منجر به شهادت ۴ نفر از کارکنان انتظامی آن شهرستان شده است.
۴ نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین درگذشتند
با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
مجموع فوتی‌های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت چهار نفر در اثر تصادف کامیون و اتوبوس در مسیر شرق به غرب خاوران خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی هستند.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمار دقیقی از تعداد فرزندان مسئولان در خارج از کشور وجود ندارد و فعلا قطع ارتباط والدین با فرزندانی که چنین رویه‌ای را در پیش‌گرفته‌اند در دستور کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ