دیاکو حسینی کارشناس ارشد سیاست بن الملل به تکرار اشتباه برجامی روحانی از سوی رئیسی انتقاد کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و ایتالیا امشب در فینال قهرمانی جهان به مصاف هم می‌روند.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!
عدم اعتماد کادر فنی به نیکوگونزالس و انتقال قرضی دوباره او شاید منجر به جدایی این هافبک بااستعداد شود. همان اشتباهی که بارسا یک دهه پیش در مورد تیاگو مرتکب شد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد شدید از «دروغِ» وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مدعی شد که این دروغ‌گویی‌ها به قصد نفرت‌پراکنی و خشونت‌طلی تکرار می‌شوند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن انتقاد از عملیات مقاومتی فلسطینیان گفت که اتحادیه اروپا اعمال خشونت آمیز در اماکن مقدس را محکوم و نیاز به حفظ وضعیت این مکان‌ها را یادآوری می‌کند.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
.یک نماینده مجلس در مورد قیمت خودرو عددی اعلام و می کند و این عدد می شود مبنای انتقاد و تذکرش و یک مسئول قوه مجریه هم برای پاسخ به این تذکر عدد و رقم را می کاهد و آمار خودش را اعلام می کند.این ماجرا در این روزها به وفور در حال تکرار بوده و متاسفانه وقت و ذهن جامعه را درگیر خود کرده است.
عباس عبدی با انتقاد از «اصرار» بر « تکرار آمار مخدوش ایجاد اشتغال» نوشت: اعلام آمار نادرست شایسته مقامات نیست.
یک نماینده پارلمان آلمان گفت که ارسال تانک به اوکراین، حوادث جنگ جهانی را بار دیگر تکرار خواهد کرد.
به نظر می‌رسد که تلویزیون این روز‌ها چهره‌هایی مردمی را زیر ذره‌بین گرفته که در اعتراضات اخیر از معترضان حمایت کرده‌اند. جالب است که با وجود نگاه منفی که نسبت به چنین رویه‌ای در بین کاربران فضای مجازی شکل گرفته، مسئولان تلویزیون ظاهرا قصدی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی ندارند. مواردی که باعث شده دوباره بسیاری به سیاست‌های تلویزیون در قبال چهره‌های سرشناس انتقاد کنند و این روز‌ها آن را دوباره «میلی» و خوشایند جریانی خاص بنامند.
اردبیل - فعالان حوزه محیط زیست اردبیل دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را از شرایط نگران کننده رود ارس اعلام کرده و از معاون رئیس جمهور خواستند تا جلوی تکرار سرنوشت غم انگیزدریاچه ارومیه گرفته شود.
با صعود و کرواسی و فرانسه به نیمه نهایی، احتمال برگزاری فینال تکراری در جام جهانی این دوره وجود دارد.
بعد از نزدیک به بیست سال، کره و پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند.
هواداران تیم ملی عربستان با اعتراض در فضای مجازی، از تصمیمات متفاوت داوران در جام جهانی انتقاد می کنند.
یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اتحادیه اروپا از تکرار موارد بی‌اساس و اتخاذ مواضع سیاسی خودداری کند چون با این اقدامات بیشتر در معرض انتقاد و بی‌اعتمادی طرف ایرانی قرار می‌گیرد.
عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی برای دومین بازی متوالی جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت تا شایعه انتقال او به بارسلونا تقویت شود.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
اعلام ورشکستگی گوگل روسیه
علی کریمی در یک استوری انتقادی به حضور بحث‌برانگیز مسئولان در سیل امامزاده داوود واکنش نشان داد.
بعد از اینکه گزارش نادرست احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد درخصوص تورم ٥٩ درصدی شهریور سال ١٤٠٠ که توسط آقای رئیسی تکرار شد و در فضای رسانه‌ای داخلی و خارجی، به دلیل مغایرت فاحش آن با گزارش رسمی مرکز آمار، مساله‌ساز و موجب انتقاد گردید، باز هم امروز مجدداً شاهد ارایه گزارش‌های نادرست خاندوزی در مواردی از جمله خزانه خالی، استفاده از تنخواه، افزایش ٥٥٠ درصدی بدهی‌های دولت قبل به صندوق‌های بازنشستگی و … بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ