آقایی گفت: وقتی که برخوردها غیر منطقی و باعث زخم خوردگی شود مردم آن حمایتی که باید داشته باشند را نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلیا اسمعیلی‌پور، کارشناس بازی‌های رایانه‌ای: بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند راهی برای ورود بدافزار‌های مختلف به رایانه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌های شما باشد.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
انتشار هر گونه مطلب در فضای مجازی مبنی بر ثبت‌نام و نیز دریافت سود سهام عدالت هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد و این‌گونه مطالب صرفاً با هدف کلاهبرداری منتشر می‌شود.
مورو توضیح می‌دهد: کافئین مانند آدرنالین در بدن عمل می‌کند و وقتی از بین می‌رود، می‌تواند احساس خستگی بیشتری در شما ایجاد کند، به خصوص اگر آن را بدون غذا مصرف کنید.
مراقب خطر پنهان چربی عضلانی باشیم
بر اساس یک تحقیق جدید میوستئاتوز یا تجمع بالای چربی عضلانی در بزرگسالان بدون علامت به طور قابل توجهی خطر ابتلا به مشکلات عمده سلامتی و مرگ‌ومیر را افزایش می‌دهد. این خطر مستقل از سن یا نشانگر‌های چاقی مانند شاخص توده بدنی است و با خطرات ناشی از سیگار کشیدن یا دیابت نوع ۲ قابل مقایسه است.
دبیر کل سابق کانون صرافان با اشاره به نابسامانی‌های بازار ارز گفت: مردم در معاملات خود صاحب اختیار هستند اما فرض را بر این بگذارند که ممکن است با تغییر ناگهانی قیمت‌ها دچار ضرر و زیان شوند.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد علل و عوامل بروز هپاتیت، توضیحاتی ارائه داد.
سالانه ۳۲ میلیون مورد سکته قلبی و مغزی در دنیا رخ می‌دهد که ۵۰ درصد آن‌ها ناشی از بیماری قلبی است، از این رو باید بیشتر مراقب قلب خود باشیم.
دبیرجامعه گردشگری الکترونیکی ایران به مسافران و گردشگران نوروزی که بلیت خریداری می‌کنند درباره فعالیت افراد کلاهبردار و غیرمجاز در فضای مجازی هشدار داد.
باکتری‌های دهان به راحتی قابل اشتراک‌گذاری هستند، زیرا بسیاری از باکتری‌ها، هاگ‌هایی را تشکیل می‌دهند که می‌توانند برای مدت طولانی در هوا زنده بمانند.
آبفای استان تهران درباره احتمال یخ‌زدگی کنتور آب در برخی مناطق شهر و استان تهران طی امشب و روزهای آینده هشدار داد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا گفت: حدود ۱۴ درصد از کل سرقت‌ها مربوط به سرقت از اماکن است که باغ ویلاها بخشی از آن است.
بسیاری از مردم آکنه زدن را با نوجوانی مرتبط می‌دانند، اما باید گفت، جوش یکی از مشکلات اصلی افراد بالغ نیز هست. حدود ۲۰ درصد از خانم‌ها و ۸ درصد از آقایان از آکنه بزرگسالان رنج می‌برند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری رادیو با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و انجام کنش‌های هیجانی و دیگر اقدامات فریبنده، اعلام کرده که شما برنده خوش شانس قرعه‌کشی شده‌اید.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: مراقب تنفس مصنوعی آمریکا باشید چراکه اکنون دایره اغتشاشات محدود شده است اما باید مراقب تنفس مصنوعی نظام سلطه برای گسترش این ناآرامی‌ها بود.
درمان کامل سرماخوردگی حدود ۵ روز طول می‌کشد، اما اگر رژیم غذایی و روش زندگیمان را تغییر ندهیم، شاهد بدتر شدن علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا خواهیم بود.
فرمانده کل سپاه با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به رژیم سعودی، به این رژیم هشدار داد و گفت: مراقب رفتارتان باشید و رسانه‌هایتان را کنترل کنید.
چربی‌های ترانس مصنوعی با پمپاژ هیدروژن به روغن‌های غیراشباع مانند روغن سویا و ذرت، ساخته می‌شوند تا آن‌ها را به چربی‌های جامد تبدیل کنند. آن‌ها در بسیاری از غذا‌های فراوری شده مانند مارگارین، میان‌وعده‌ها و محصولات پخته شده بسته‌بندی شده وجود دارند. با این حال، مطالعات نشان داده است که مصرف چربی ترانس باعث التهاب می‌شود و آثار منفی بر سلامت قلب دارد.
مزایای طرح "اوج" بانک رفاه کارگران افزایش یافت
در دیداری که منچستریونایتد مقابل رایووایکانو به تساوی ۱-۱ رسید، برای نخستین مرتبه در اردوی پیش‌فصل رونالدو در ترکیب شیاطین‌سرخ قرار گرفت.
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این گونه اتفاقات بسیار اشتباه است، چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ