آنکارا به حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر ترکیه در ایران بر لزوم توسعه همکاری‌های محیط زیستی دو کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور و وزیرخارجه آمریکا از توافق ترکیه برای عضویت سوئد در ناتو استقبال کردند.
خوان لاپورتا مدیر بارسلونا به احتمال جذب آردا گولر توسط تیمش واکنش نشان داد.
«ارسون یانال» سرمربی ترکیه‌ای که از تیم استقلال تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده است، یکی از گزینه‌های هدایت تیم فنرباغچه هم محسوب می‌شود.
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
مقامات ترکیه در واکنش به حمله به کنسولگری آنکارا در نیویورک از آمریکا خواستند عوامل تعرض به آن را شناسایی و بازداشت کند.
مقام‌های دولت ترکیه اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در منتشر کردن کاریکاتور رجب طیب اردوغان بعد از انتخابات اخیر این کشور را محکوم کردند.
پیک موتوری ترکی که سعی داشت در ترافیک از یک خودرو راه بگیرد با واکنش عجیب و وحشیانه راننده مقابل دوربین‌های خیابان روبرو شد.
نامزد ائتلاف جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در ادامه پیام خود بیان کرد: به همه شهروندان که به دموکراسی رای دادند و در مبارزات انتخاباتی شرکت کردند، تبریک می گویم و از تک تک آنها تشکر می کنم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مشارکت بالای مردم ترکیه در انتخابات نشانه پیروزی مردم‌سالاری است.
وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که در گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، مبارزه‌ آنکارا با گروه‌ های تروریستی عامدانه تحریف شده است.
پلیس ترکیه درباره درگیری بازیکنان فوتبال دو تیم روسی و اوکراینی در هتلی در شهر آنتالیا اظهارنظر کرد.
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
اظهارات رئیس جمهور ترکیه و تهدید به حمله به یونان با موشک بالستیک، واکنش تند آتن را به همراه داشت.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد. حمله همسر رونالدو به سانتوس: لیاقتش را نداشتی!
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد.
سخنگوی شبه نظامیان قسد وابسته به امریکا از شروطی که ترکیه برای عدم حمله به شمال سوریه تعیین کرده است، پرده برداشت.
ارتش سوریه کشته شدن شماری از نیروهای این کشور در جریان حملات ترکیه به مناطقی در حومه حلب و حسکه را تایید کرد.
نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید
یک مرد در ترکیه و در خیابان در حال کتک زدن زنش بود که با واکنش مردم روبرو شد.
وزارت خارجه ترکیه حمله تروریستی به یک مرکز آموزشی در کابل را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز به درگیری‌های جدید در مرز میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان واکنش نشان داد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ