بدن زنان متنوع و پیچیده است، اما در اکثر موارد نیاز‌های تغذیه‌ای یکسانی دارند. تحقیقات نشان می‌دهد که خانم‌ها بیشتر در معرض تغییرات هورمون‌های خود بوده و بیشتر از همتایان مرد خود در معرض اضطراب هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فکری می‌گوید اولین بازی خانگی لیگ برتری شمس آذر در قزوین می‌تواند کار را برای هوادار سخت کند.
بازی تراکتور و پرسپولیس برای خانم‌ها ممنوع
ورود خانم‌ها به استادیوم قزوین آزاد شد
تعویق شروع لیگ برتر بخاطر ورود خانم‌ها
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سهم تقصیر زنان را در تصادفات خسارتی بیش از تصادفات جرحی دانست و گفت: فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌های پایتخت بین ۳۰ تا ۴۰ سال بیشتر است.
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
یکی از شایع‌ترین علت‌های شکم‌درد در خانم‌ها، درد‌ها و گرفتگی‌های قاعدگی است. طی دوره قاعدگی، رحم منقبض می‌شود یا دیواره‌اش را پاک‌سازی کند. مواد هورمون مانندی (پروستاگلاندین‌ها) که باعث درد و التهاب هستند، انقباضات عضلات رحم را ممکن می‌کنند. بالابودن سطح پروستاگلاندین‌ها می‌تواند موجب درد‌های شدید شکمی در قاعدگی شود.
سس بشامل یکی از سس‌های اصلی و کاربردی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد، اما دارای نکات خاص و کلیدی است که حتما باید رعایت شود.
مشاور مدیرعامل سازمان انتقال خون در امور خانواده و بانوان، در خصوص اینکه چرا بانوان تمایل ندارند خون اهدا کنند، توضیحاتی ارائه داد.
این سرطان یکی از خطرناک‌ترین و شایع‌ترین سرطان‌ها در بین خانم‌هاست.
حداد عادل گفت: در اداراتی که بنده کار می‌کنم ۷۰ درصد کارمند‌ها خانم هستند، حداقل. یک عقب ماندگی تاریخی وجود دارد که به سرعت جبران نمی‌شود. دو تا وزیر زن قبل از انقلاب چه می‌کردند؟ الان هم دو نفر در هیئت دولت هستند که خانم هستند.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از این که موفق شده نقش مهمی در پیروزی تیمش برابر لیورپول ایفا کند بسیار خوشحال است.
بیماری هاشیموتو به طور کلی به نام «تیروئیدیت هاشیموتو» نامیده می‌شود که ممکن است با وجود بالا بودن آنتی بادی علیه آنزیم ذکر شده که بنام «پراکسیداز تیروئید» نامیده می‌شود، مدت‌ها بیماری بدون علائم اختلال عملکرد تیروئید باشد.
ایجاد ارتباط کلامی درست برای پیشرفت یک زندگی موفق بسیار ضروری است، درحالی که بسیاری از زوج‌های جوان یا این مهارت را ندارند و یا در مورد آن دچار مشکل هستند.
بهترین بازیکن مسابقات چوگان بانوان جام صفویه تأکید کرد، چوگان وضعیت رو به رشدی دارد، اما جذب بازیکن خیلی سخت است.
یکی از روش‌های معیار برای تشخیص ضربان قلب نرمال در افراد محاسبه حداکثر میزان ضربان قلب است که تا مدت‌ها برای زنان و مردان به صورت یکسان بکار گرفته می‌شد؛ اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که این معیار نمی‌تواند برای مردان و زنان یکسان باشد.
مسابقه جذاب استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در شرایطی به تساوی 3-3 رسید که یکی از اتفاقات ویژه آن حضور خانواده‌ها روی سکوها بود.
فدراسیون جهانی فوتبال در جدیدترین اعلام به فدراسیون ایران خواهان قضاوت داوران زن در مسابقات مردان شده است.
در حالی که بحث ورود زنان تماشاگر به استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان داغ شده است و مسوولان مدام آماده نبودن زیرساخت‌ها را بهانه می‌کنند، در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه امکانات مهیا شده و خانم ها همراه همسر و فرزندان روی سکوها مشغول تماشا شده اند
در حال حاضر سهام ارزنده بسیاری در بازار وجود دارد، اما تمایل نقدینگی ورود به بازارهایی نظیر مسکن، سکه، دلار و خودرو است و متأسفانه حکایت این روزهای بازار سرمایه شبیه دانه‌های مرغوبی است که در زمین نامرغوب کاشته می‌شود؛ البته سابقه نشان داده این روند ادامه‌دار نبوده و بازارسرمایه با تاخیر حرکت خود را آغاز می کند.
معرفی پیک آپ پر قدرت و جذابG9، محصول جدید احتمالی گروه بهمن
لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید
فرماندار بوشهر گفت: اتاق خانم ها و آقایان در ادارات باید جدا باشد/ با هیچکس شوخی ندارم ، هر مدیری کوتاهی کند ، عزل می شود
حسینی گفت : دغدغه همه این است که چارچوب‌های فرهنگی در سواحل رعایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ