سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام مسلحانه در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک کیوسک در شهرستان چهاردانگه دستور تشکیل پرونده قضایی داد.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
امیر ۳۲ ساله که تا به حال دست به سرقت نزده و در نخستین اقدام مجرمانه خود دست به اسلحه شده است، می‌گوید به‌خاطر رهن یک خانه دست به این سرقت‌ها زدم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ متهم که با جعل عنوان پلیس اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت می‌کردند، خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی، همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد «علیرضا شهرکی»، رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدست وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: این افراد در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کردند.
خطیب جمعه تهران گفت: دومین اقدام دشمن در ماه‌های اخیر جنگ مسلحانه بود که آذرماه فراخوان دادند که کسی هم نشنید. سومین کار هم اذیت پیاپی است و من مسمومیت‌هایی که واقعا هست را از این نوع می‌بینم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
حسین عبداللهیان با حضور در بیمارستان‌ شهدای تجریش تهران از مجروحان این حمله مسلحانه عیادت کرد. براساس این گزارش، فردی صبح روز جمعه «۷بهمن ماه » با سلاح گرم وارد سفارت آذربایجان در تهران شد و اقدام به تیراندازی کرد که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شده است، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.
در ساعات ابتدایی صبح امروز، هفتم آذرماه در یک اقدام مسلحانه در شهر اصفهان، یکی از همکاران رده‌های سپاه به نام رضا داستانی با سلاح گرم مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در ساعات ابتدایی صبح امروز، هفتم آذرماه در یک اقدام مسلحانه در شهر اصفهان، یکی از همکاران رده‌های سپاه به نام رضا داستانی با سلاح گرم مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت.
در ساعات ابتدایی صبح امروز، هفتم آذرماه در یک اقدام مسلحانه در شهر اصفهان، یکی از همکاران رده‌های سپاه به نام رضا داستانی با سلاح گرم مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت.
پلیس انگلیس خودروهای واکنش به حملات مسلحانه را برای حفاظت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» در غرب لندن مستقر کرد.
این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران در ادامه نوشت: «در هفته‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح در مناطق مختلف کشف شده که از مرزهای مختلف وارد کشور شده بود.»
مؤسسه اقدام علیه خشونت مسلحانه انگلستان اعلام کرد که در جریان حملات هوایی و زمینی نیروهای این کشور در خلال سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در افغانستان دست‌ کم ۶۴ کودک جان خود را از دست داده‌اند.
بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز سه شنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و اقدام به بازداشت گسترده فلسطینیان کردند.
رسانه‌های روس اعلام کردند: یک فرد مسلح امروز (دوشنبه) وارد مدرسه‌ای در شهر "ایژوسک"، مرکز جمهوری "اودمورتیا" در روسیه شد و اقدام به تیراندازی کرد.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ