سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شده است، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
دو بازیکن خوزستانی پیش از شروع دیدار حساس هفته یاد جوان فقید آبادانی را زنده نگه‌داشتند .
سخنگوی وزیر امور خارجه گفت: در ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، امروز (دوشنبه) سفیر دانمارک در تهران توسط مدیر کل اروپای غربی وزارت امور خارجه بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.
کنعانی گفت: گفتگو‌های ایران با کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی ادامه دارد و اخیرا هم مقامات سئول وعده‌های مثبتی را به ما دادند و امید است شاهد عملیاتی کردن آن‌ها باشیم.
سخنگوی وزارت خارجه در آغاز نشست خبری خود با خبرنگاران با بالا بردن قرآن، بار دیگر اهانت‌های اخیر صورت گرفته به قرآن کریم را محکوم کرد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: در خبر‌ها آمده که پزشکان برای قلب نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی باطری کار گذاشته‌اند، اما واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست‌وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد.
حسین کنعانی حالا خود را به عنوان کاشته‌زن ترکیب پرسپولیس به حریفان می‌شناساند.
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه تلاش برای مرتبط کردن جنگ اوکراین به همکاری‌های ایران با روسیه را اقدامی با اهداف سیاسی خواند و گفت: حق خود را برای اقدام متقابل و متناسب علیه اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا محفوظ می‌دانیم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: جزایر سه گانه بوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ، جزء لاینفک و ابدی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگونه ادعا در این باره را دخالت در امور داخلی و قلمرو سرزمینی خود می‌دانیم و چنین ادعا‌هایی را از جانب هر طرفی مطرح شود محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مدرسه در غرب اوگاندا را که به کشته و مجروح شدن ده‌ها دانش آموز منجر گردید، به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حمله تروریستی به مسجدی در افغانستان، گفت: حملات تروریستی و کور به مردم عادی و شهروندان بی‌گناه هیچ نسبتی با آموزه‌های اسلامی ندارد و محکوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
ناصرکنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله اسرائیل به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله ناجوانمردانه تروریستی به محل نشست خبرنگاران در دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) و مرکز فرهنگی و اجتماعی تبیان در شهر مزار شریف افغانستان را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به مرکز پلیس شهر کراچی را محکوم کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به حمله موشکی سپاه پاسداران در اقلیم کردستان عراق توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله اشغالگران صهیونیست به شهر نابلس در کرانه غربی فلسطین را محکوم کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: اقدام ایران در ضربه‌زدن به مقرهای گروهک‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان عراق متعاقب اقدام‌های رسمی بود که پیشاپیش انجام داده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی و حمله به محوطه بیرونی بخش کنسولی سفارت روسیه در کابل را که منجر به کشته شدن دو عضو سفارت روسیه و تعدادی از مراجعان افغانستانی شد، به شدت محکوم کرد.
کنعانی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اماکن و پایگاه‌های متعلق به ایران پوچ، باطل و بی اساس و مبتنی بر بهانه‌جویی و فرار به جلو است. حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته و این ادعا‌ها باطل است.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تأسف‌بار تروریستی به نمازگزاران مسجد گازرگاه شهر هرات افغانستان را قویا محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ