در پی حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بلافاصله با حضور در صحنه نسبت به پیگیری حادثه رخ داده حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
مترجمان هوش مصنوعی ممکن است شگفت‌ انگیز به نظر برسند اما بخش عمده‌ای از انسان بودن را نیز از بین می ‌برند. برای من استفاده از زبان ماهیت انسان بودن است. وقتی صحبت می‌کنم نه تنها حقایق را بیان می‌ کنم بلکه شیوه ‌ای از وجودم را نیز در میان می ‌گذارم. از طریق انتخاب واژگان و لحن ‌های ظریف و تردیدهای کوچک و خطاهای احقانه ام این که من کیستم را فاش می کنم. من یک شخصیت نیستم بلکه یک شخص هستم.
تیم ملی والیبال ایران در بازی آخر خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند می‌رود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش با تمام توان و انگیزه به مصاف میزبان مسابقات کافا خواهد رفت، گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند.
دیه‌گو سیمئونه گفت که حضور انبوهی از کودکان در محل تمرین امروز اتلتیکو باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بازیکنان این تیم شده است.
استیون ژانگ، رئیس اینتر می‌خواهد شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از میلان انتقام بگیرند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، اعتراف کرد تیمش مقابل ویارئال با انگیزه کامل وارد میدان نشده است.
مدیرکل حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: سریال پرواز ممنوع که در تلویزیون پخش شد باعث راه افتادن مسابقات مختلف و رباتیک در مدارس متوسطه اول و دوم شد.
این سخنگو که به نام وی اشاره‌ای نشده است، افزود که کشورش به دنبال پر کردن هیچ «خلائی» در خاورمیانه نیست. وی در ادامه گفت که چین «هیچ نوع منافع خودخواهانه‌ای» را دنبال نمی‌کند و با رقابت‌های ژئوپولیتیکی در منطقه مخالف است.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نشان داده ترسی از میدان دادن به بازیکنان جوان و ناشناخته ندارد.
دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی کشتی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی به کشتی‌گیر فرصتی می دهد تا حق خود را در میدان بگیرد.
مدافع میلان از انگیزه بالای خودش و تیم برای رویارویی مقابل تاتنهام گفت و اینکه هراسی از این چالش بزرگ ندارد.
سرگروه تیم ملی تکواندو با تاکید بر روند خوب درمان خود از انگیزه بالای خود برای بازگشت زود هنگام به میدان مبارزه سخن گفت.
سجاد شهباززاده سرشار از انگیزه است که در مقابل تیم سابقش به میدان برود.
در میان برنده‌های این دوره، جوایز بخش ویلا‌ها نشانه‌ای هستند از میزان نوآوری‌های حیرت انگیز آن هم همسو و همسان با مختصات بومی و محلی. ویلا‌هایی با نشانه‌های بارز خلاقیت وجاخوش کرده در بافت طبیعی اطراف بنا. ویلای «کومه نور» که رتبه نخست بخش خانه‌های ویلایی را به‌دست آورد و ویلای «دشت ۴۰» در دماوند استان تهران که رتبه دوم مشترک جایزه معمار را در بخش مسکونی تک‌واحدی کسب کرد نمونه‌هایی حیرت انگیز از چنین مختصاتی هستند.
مسعود شجاعی اگر چه این فصل کمتر در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمده است اما هم چنان یکی از بازیکنان آماده تیم مازنی بشمار می رود.
یکی از تقابل های ویژه دربی تهران بدون شک میان دو ستاره خارجی استقلال و پرسپولیس رخ خواهد داد.
در میان ستارگان حاضر در جام جهانی، مسی انگیزه خاصی برای قهرمانی دارد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه سبک این تیم برابر استقلال بازی تدافعی نیست، گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا مقابل استقلال نمایش خوبی از خود ارائه دهند.
بازیکنان پرسپولیسی که روز جمعه با لباس فولاد به میدان می روند، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود دارند.
مدافع جوان مس رفسنجان می گوید هرسال انگیزه شان بیشتر می‌ شود و به همان میزان رتبه بالاتری نیز کسب خواهند کرد!
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست. شاید اریک گارسیا حالا از طعنه خود پشیمان باشد.
در اولین روز شروع مسابقات لیگ بیست و دوم شاگردان مجتبی حسینی میزبان شاگردان مازیار زارع هستند.
در اولین روز شروع مسابقات لیگ بیست و دوم شاگردان مجتبی حسینی میزبان شاگردان مازیار زارع هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ