محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باهنر با انتقاد از افرادی که با ادعای خالص‌سازی به دنبال پیروزی خود در انتخابات هستند، گفت: بعضی‌ها می‌گویند همان ده درصد و پانزده درصد مشارکت باشد، کافی است که این برخلاف معنویات رهبر انقلاب است.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باید کشور را به یک کارگاه بزرگ دانش بنیان تبدیل کرد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: توانمندی‌سازی نخبگان برای مدیریت کشور هدف مهمی است، موانعی در این خصوص وجود دارد که باید به کمک هم آنها را از مسیر حضور نخبگان در حکمرانی و مدیریت برطرف کنیم.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آگاه کردن جوانان نسبت به پیشرفت‌های ایران باعث می‌شود جوانان حس بهتری داشته باشند و ما هم در روایت پیشرفت‌ها باید تحرک بیشتری داشته باشیم.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت باید دانشگاه را یک ظرفیت بداند، چرا که هزینه‌های سنگینی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.
وزیر امورخارجه ایران تاکید کرد: ایران اعتقاد دارد که هرگونه راه حل سیاسی برای سوریه، باید طوری هدفگذاری شود که جمهوری عربی سوریه بتواند حاکمیت ملی خود را بر سرتاسر خاک خود اعمال کند.
رهبرانقلاب در دیدار با معلمان گفتند: مساله زبان، ملیت و پرچم از مسائل اساسی و مهم است؛ دانش آموز باید به ایرانی بودن خود افتخار کند که افتخار هم دارد.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: باید فرهنگ ثروتهای بادآورده در کشور متوقف شود و درآمد باید با کار ارتباط مستقیم داشته باشد.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای آینده کشور برنامه و راهکار داشته باشیم و این موضوع از دست نخبگان برمی‌آید چراکه آنها آینده‌سازان کشور هستند.
رئیس جمهور آینده کشور را متعلق به نوجوانان و جوانان دانست و گفت: باید با بازنگری مسیر طی شده، ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی و تلاش کنیم آهنگ تربیتی کشور با روند توسعه یکسان باشد.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تفویض اختیارات به استان‌ها و مدیران استانی در طرح نهضت ملی مسکن افزایش می‌باید به شرطی که ابتکارات برای برداشتن موانع پیش رو در این طرح ارائه شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مردمی سازی که در دیوان به عنوان مردم پایه بودن دنبال می‌شودبه معنای نظارت مردم بر دستگاه‌های کشور است تا دخل و خرج را به صورت شفاف ببینند و بر آن نظارت کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
به دلیل فضای رسانه ای، افکار عمومی فکر می‌کند هرکس بعد از انقلاب یک دوره نماینده، وزیر، استاندار یا امام جمعه بوده بار و بنه خود را بسته و رفته‌اند؛ متاسفانه افکار عمومی به قدری تخریب شده که می‌گویند هر کس بعد از انقلاب مسئول بوده اینگونه است و ما باید ثابت کنیم که جزو دزد‌ها نیستیم.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید با تفکر بسیجی و با رویکردی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، صنعتگران برای پیشرفت کشور فعالیت کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید باب گفت‌‍وگو را در کشور گسترش دهیم و گفت‌وگومحوری را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: سعه‌ صدر و برخورداری از ظرفیت بالا، یکی از اساسی‌ترین لوازم شرکت در یک فرآیند گفتگو محور است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما معتقد هستیم که باید در کشور بستر اعتراض فراهم شود و مردم در چهارچوب قانون بتوانند نظرات موافق و مخالف خود را در خصوص روش‌های اجرایی و مسائل مطرح کنند اما مطالبه مردمی با اغتشاش تفاوت دارد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ما راهی نداریم جز اینکه به سمت الگوهای هوشمند و الکترونیک در حوزه کشورداری حرکت کنیم که این موضوع در دولت مردمی مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید بهره وری در کشور افزایش پیدا کند، گفت: هر دستگاهی با نگاه به افزایش بهره وری پیش برود.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرکت‌های بزرگ با جلب اعتماد مردم می‌توانند سرمایه های سرگردان در سطح جامعه را جمع آوری کنند و در مسیر اجرای پروژه های توسعه کشور گام بردارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ