حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه را محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش‌های ضداستعماری در آفریقا واکنشی به امپریالیسم اروپایی در این قاره در اواخر قرن نوزدهم وبخش زیادی از قرن بیستم بود.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی نسبت به جنایات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان دادند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
«خالد البطش» از اتحادیه اروپا و «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی آن خواست تا در رویکرد خود در قبال مسئله فلسطین و جانبداری از اشغالگران صهیونیست تجدیدنظر کنند.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
جنبش حماس ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این اقدام راه را برای ارتکاب جنایات بیشتر این رژیم علیه ملت فلسطین باز می کند.
جنبش انصارالله یمن به ادعاهای واهی آمریکا در خصوص ارسال سلاح توسط ایران به یمن واکنش نشان داد.
رژیم صهیونیستی مجوز ورود سه عضو ارشد جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین را به سرزمین های اشغالی به علت دیدار با «کریم یونس» لغو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به شهادت «مهدی حشاش» مبارز فلسطینی در شرق نابلس واکنش نشان دادند.
جنبش اسیر فلسطین به تهدیدات «ایتمار بن گویر» عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی واکنش نشان داد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه سفارت اوکراین در سرزمین های اشغالی درباره این جنبش را محکوم کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به شهادت یکی از اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تحولات امروز و اقدامات طرفداران صدر در مقابل شورای قضایی عراق اعلام کرد: ما با تعدی به قوه قضاییه مخالفیم.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک بر پاسخ قاطع و یکپارچه به هرگونه تعرض دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر شبکه المیادین درباره پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با عربستان و آزادی همه بازداشتی های این جنبش در زندان های عربستان را از اساس تکذیب کرد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تلاش صهیونیست ها برای توقف واکنش های تلافی جویانه مقاومت از طریق میانجیگران بین المللی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ